اخبار

تشکیل دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس در سال 1401

تشکیل دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس در سال 1401
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس را با حضور رئیس و نایب رئیس و تعدادی از اعضای اصلی این شورا در دفتر امام جمعه برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 1401 با موضوع پیگیری مصوبات جلسه قبل، برنامه ریزی ترویج فضائل اخلاقی در جامعه و ارتقا فرهنگ حجاب و عفاف و پیگیری موضوع قرارگاههای فرهنگی شهرستان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه شهرستان و رئیس شورای فرهنگ عمومی، ضمن خیر مقدم به اعضاء و قدردانی از همه عزیزان در اجرای برنامه ارتحال امام، با روایتی از پیامبر اعظم گفت: انسان باید سه شر را از خود دور کند؛ شر زبان ، شر شکم و شر شهوت .

وی در ادامه با بیان اینکه باید زیر ساختهای فرهنگی را جدی بگیریم بیان داشت: در حوزه بسط برنامه های فرهنگی، باید به مساجد اهمیت دهیم و مسجد جایگاه اصلی خود را پیدا کند و جبهه انقلاب فرهنگی در شهرستان ایجاد و ترویج فضائل اخلاقی در صدر امور باشد .

بنابر این گزارش؛ پور ابراهیم فرماندار شهرستان نیز ضمن خیر مقدم بیان داشت: ادارات مختلف برنامه های فرهنگی خود را به دبیرخانه اعلام نمایند و بعد از جمع بندی به عنوان برنامه های فرهنگی شهرستان توسط ادارات مجری اجرا شود. وی در پایان تأکید کرد باید به مشکلات مساجد جدی نگاه شود و مشکلات مساجد حل و فصل گردد.

۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۵۲
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |