استان هااستان آذربایجان غربی
کادر اذ غربی

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

اختتامیه نخستین جشنواره داستان‌نویسی و آسیب‌های اجتماعی برگزار شد
نوروزی گفت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی ، صرفاً با کارهای سلبی انجام شدنی نیست؛ بنابراین برای اینکه عمقی و ریشه‌ای کار کنیم، باید کار به دست نیروهای فرهنگی سپرده شود.
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳
مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان بازگشایی  مرز تمرچین را به عنوان آغاز یک حرکت فرهنگی بزرگ توصیف کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، علیرضا نوروزی در دیدار با مدیر و کارکنان ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان، با اشاره به فعالیت‌های این مجموعه در کنگره عظیم اربعین حسینی، موکب «نذر قدم‌های زینب (س)» در مرز تمرچین را به عنوان آغاز یک حرکت فرهگی بزرگ توصیف کرد.
۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵
یکصد و چهل و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی برگزار گردید
یکصد و چهل و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان(سومین جلسه در سال جاری) با حضور نماینده محترم ولی فقیه ( رئیس شورا)، استاندار آذربایجان غربی (نایب رئیس شورا)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی(دبیرشورا) وسایر اعضای جلسه صبح روز شنبه با دستورجلسه ادامه مباحث جلسه قبلی مربوط به ارتقاء سواد رسانه‌ای با ارائه راهکارهای برنامه های آموزشی فضای مجازی دستگاههای اجرایی در محل سالن شهید سلیمانی استانداری تشکیل گردید.
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳
دوره سواد رسانه ای ویژه مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن اجتماعات خانه مطبوعات استان برگزار شد.
این دوره براساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی استان به منظور ارتقا سطح سواد رسانه ای مدیران دستگاه‌های اجرایی با موضوع سوادرسانه ای و پیشبرد اهداف سازمانی برنامه ریزی شده است.
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۲
برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندوآب با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی
اولین مولفه در تحقق اقتصاد مقاومتی درون‌زا بودن است و باید از بطن دارایی، اندیشه‌ها و ثروت معنوی و ساختار و فرهنگ بومی بر بحران‌های مالی فایق آمد.
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲
برگزاری ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماکو
جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ماکو به ریاست امام‌جمعه و با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، معاون فرماندار و سایر اعضای این شورا با دستور کار سیاست های جمعیتی ابلاغ مقام معظم رهبری در محل سالن اجتماعات امام جمعه شهرستان ماکوبرگزار گردید.
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
« قبلی صفحه ۱ از ۱۱ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو
Loading