اخبار

حجت الاسلام خدایاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندواب گفت :اولین مولفه در تحقق اقتصاد مقاومتی درون‌زا بودن است و باید از بطن دارایی، اندیشه‌ها و ثروت معنوی و ساختار و فرهنگ بومی بر بحران‌های مالی فایق آمد.

برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندوآب با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی

حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری اظهار داشت: اولین مولفه در تحقق اقتصاد مقاومتی درون‌زا بودن است و باید از بطن دارایی، اندیشه‌ها و ثروت معنوی و ساختار و فرهنگ بومی بر بحران‌های مالی فایق آمد.
برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان میاندوآب با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی
اولین مولفه در تحقق اقتصاد مقاومتی درون‌زا بودن است و باید از بطن دارایی، اندیشه‌ها و ثروت معنوی و ساختار و فرهنگ بومی بر بحران‌های مالی فایق آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری در جلسه شورای فرهنگ عمومی میاندوآب‌ که با موضوع اقتصاد مقاومتی و مدیریت فضای مجازی بر گزار گردید، اظهار داشت: اولین مولفه در تحقق اقتصاد مقاومتی درون‌زا بودن است و باید از بطن دارایی، اندیشه‌ها و ثروت معنوی و ساختار و فرهنگ بومی بر بحران‌های مالی فایق آمد.

وی با بیان اینکه برون‌نگر بودن مولفه بعدی در تحقق اقتصاد مقاومتی است، افزود: باید در کنار توجه به ظرفیت‌های داخلی به فکر عرضه تولیدات داخلی در عرصه‌های بین‌المللی بود زیرا اساس نظام‌های مالی موفق تولید و ایجاد بازار فروش تا ۱۰ برابر بیشتر از جمعیت کشور است.

وی با بیان اینکه باید بر روی همچین موضوعات مهمی معطوف شد، گفت: به ثبات رساندن اشتغال، افزایش ارزش افزوده، مبارزه با فقر و گسترش اشتغال و افزایش سطح مسکن و سرانه درآمد در توجه به امر اقتصاد مقاومتی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی عدالت محوری را مولفه بعدی در تحقق اقتصاد مقاومتی برشمرد و افزود: باید بر مبنای عدالت، منابع، امکانات و ذخایر را توزیع کرد تا همه در جامعه از آنها منتفع شوند چرا که با این روش است که همه از نظر اقتصادی قوی شده و روی پای خود خواهند ایستاد.

۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ۱۴:۳۲
پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی |