استان هااستان تهران
کادر تهران

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

گرامیداشت مقام مادر و روز زن؛ پویش"قدر دانیم"
همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن پویش"قدر دانیم" در فضای شهری پایتخت توسط سازمان زیباسازی شهر تهران اکران شد.
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
شورای فرهنگ عمومی؛ قرارگاه توزیع کننده مسئولیت های فرهنگی
اعضای حاضر در یکصدو سی و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی و شورای توسعه قرآنی استان تهران بر نقش این شورا به عنوان، قرارگاه توزیع کننده مسئولیت های مختلف برای دستگاه ها و نهادهای فرهنگی تاکید کردند و خواستار بهره گیری از همه ظرفیت این شورا به عنوان عالی ترین و مهمترین شورای سطح استان در مسائل فرهنگی، هنری و رسانه ای شدند.
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۷
ضرورت خدمات رسانی فرهنگی به مناطق کم برخوردار و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات
در هفتاد و هشتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین بر ضرورت خدمات رسانی فرهنگی به مناطق کم برخوردار و زمینه سازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تاکید شد.
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۱
برگزاری دوازدهمین نشست منطقه ای شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان تهران
دوازدهمین نشست منطقه ای شورای فرهنگ عمومی شهرستان‌های استان تهران با حضور اعضای این شورا در آستان مقدس حرم حضرت جعفر بن موسی(ع) برگزار شد.
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۸:۵۱
یکصد و سی و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی و شورای توسعه قرآنی استان تهران برگزار شد
یکصد و سی و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی و شورای توسعه قرآنی استان تهران دهم مهر با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسن ابوترابی فرد امام‌جمعه موقت تهران و رئیس شورای فرهنگ عمومی استان تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران، سیدعباس جوهری معاون سیاسی و اجتماعی استانداری، سردار توکلی جانشین فرماندهی سپاه حضرت محمد رسول الله(ص)، مهدی رمضانی چابک سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و سایر اعضا در استانداری تهران برگزار شد
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲
تجلیل از موکب داران و خادمان پیاده‌روی اربعین حسینی در شهرری
آیین تجلیل از موکب داران و خادمان پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی در شهرری برگزار و از میزبانی شایسته آن‌ها تقدیر به عمل آمد.
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹
« قبلی صفحه ۱ از ۱۷ ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »