استان هااستان آذربایجان غربی
کادر اذ غربی

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اسقف اعظم کلیسای شرق آشوری ایران
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی با تقدیر از همراهی و همکاری همیشگی اقلیت های دینی در آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی احترام زیادی برای پیروان ادیان الهی قائل بوده و ما نیز تاکنون با این عزیزان همکاری‌ها و برنامه‌های خوبی داشته‌ایم.
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
نماینده ولی فقیه و رییس شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی در یکصدو سی و یکمین جلسه شورا عدم سواد رسانه ای را بزرگترین
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی با بیان اینکه ایجاد شبکه ملی اطلاعات مطالبه مقام معظم رهبری است بیان کرد : برای مدیریت فرهنگی فضای مجازی این مطالبه را با جدینت از مسئولین کشوری خواهانیم. قریشی با تأکید بر فعالیت بیشتر کارگروه فضای مجازی استان بیان کرد باید اعتبارات فرهنگی به خوبی تزریق شود تا بتوان با کارکردهای فرهنگی مدیریت فضای مجازی را به نحو احسن انجام داد.
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
یکصدو سی امین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در محل دفترامام جمعه ارومیه برگزار شد
رییس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین افزود: رهبر انقلاب به مسئولان توصیه کردند در همه زمینه ها قوی شوید و به دشمن اعتماد نکنید ، اتحاد ملی را حفظ کنید و بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشید به فکر خنثی کردن تحریم باشید که همه اینها باید مورد توجه قرار گیرد.وی همچنین بر ترویج مباحث دینی و اعتقادی در راستای تقویت حوزه و دانشگاه تأکید کرد.
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱
جلسات شورای فرهنگ عمومی باید تشکیل و مشکلات و ظرفیت فرهنگی هر استان و شهرستان در آن مطرح و برای آن برنامه ریزی شود.
شورای فرهنگ عمومی هر استان و شهرستان به مانند مجلس و پارلمان فرهنگی است که شخصیت‌های مختلف حقیقی و حقوقی در آن حضور پیدا می‌یابند.
۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی برگزار شد
هفتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان خوی با ریاست امام جمعه شهرستان حجت الاسلام شکوری و با حضور فرماندار و دیگراعضای شورا در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۹:۲۵
دیدار فرماندار شهرستان سلماس با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی
علی عسگری در این نشست به نبود سینما در شهرستان اشاره کرد وگفت احداث و راه اندازی این مجموعه میتواند در جذب گردشگری فرهنگی از شهر های اطراف و توسعه فرهنگی شهرستان موثر باشد.
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۸:۵۴
« قبلی ۱ صفحه ۲ از ۱۱ ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو
Loading