اخبار

برگزاری یکصدو سی امین جلسه پیاپی شورای فرهنگ عمومی استان آذربایجان غربی و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در سال جاری

یکصدو سی امین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در محل دفترامام جمعه ارومیه برگزار شد

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جلوگیری از تفرقه مسئولان خاطرنشان شد وی همچنین بر ترویج مباحث دینی و اعتقادی در راستای تقویت حوزه و دانشگاه تأکید کرد.
یکصدو سی امین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در محل دفترامام جمعه ارومیه برگزار شد
رییس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین افزود: رهبر انقلاب به مسئولان توصیه کردند در همه زمینه ها قوی شوید و به دشمن اعتماد نکنید ، اتحاد ملی را حفظ کنید و بیش از آنکه به فکر رفع تحریم باشید به فکر خنثی کردن تحریم باشید که همه اینها باید مورد توجه قرار گیرد.وی همچنین بر ترویج مباحث دینی و اعتقادی در راستای تقویت حوزه و دانشگاه تأکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جلوگیری از از تفرقه مسئولان خاطرنشان شدند براساس فرمایشات رهبری بنظر میرسد مهمترین معضل و مشکل داخلی طرح مباحث تفرقه انگیز توسط مسئولان ارشد است که شوراهای فرهنگ عمومی باید درراستای جلوگیری از این حوزه ها برنامه و راهکار ارائه دهند. رییس شورای فرهنگ عمومی استان همچنین افزود: رهبرمعظم انقلاب به مسئولان توصیه کردند در همه زمینه ها قوی شوید و به دشمن اعتماد نکنید ، اتحاد ملی را حفظ کنید و بیش از آنکه  به فکر رفع تحریم باشید به فکر خنثی کردن تحریم باشید که همه اینها باید مورد توجه قرار گیرد.وی همچنین بر ترویج مباحث دینی و اعتقادی در راستای تقویت حوزه و دانشگاه تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و دبیر شورای فرهنگ عمومی استان دراین جلسه خواستار همراهی بیشتر دستگاهها ، سازمانها و اعضای شورا برای اجرای مصوبات جلسه و تقویت جایگاه شورا شدند.

سردار شهسواری فرمانده سپاه شهدای استان آذربایجان غربی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی کفت : حد فاصل روزهای 9 و13 دی ماه با توجه به اهمیت وقایع اتفاقی دراین روزها بنام هفته مقاومت نامگذاری شد.

ایشان با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اهمیت بسزایی دارد اظهار کرد : با توجه به وضعیت کرونایی  و به دلیل رعایت پروتکل های بهداشتی ، برنامه های متنوع ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت بصورت مجازی از طریق کانالهای ارتباطی شکل گرفته در بین 4500 پایگاه بسیج در سراسر استان برگزار خواهند شد و تا کنون بالغ بر 300 هزار نفر در بستر این کانالهای ارتباطی مجازی فعال شده اند.

۲۳ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۵۱
پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی |