اخبار

نشست علی عسگری، فرماندار شهرستان سلماس با حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

دیدار فرماندار شهرستان سلماس با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی

علی عسگری، فرماندار شهرستان سلماس در این نشست به نبود سینما در شهرستان اشاره کرد.
دیدار فرماندار شهرستان سلماس با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی
علی عسگری در این نشست به نبود سینما در شهرستان اشاره کرد وگفت احداث و راه اندازی این مجموعه میتواند در جذب گردشگری فرهنگی از شهر های اطراف و توسعه فرهنگی شهرستان موثر باشد.

نشست صمیمی علی عسگری، فرماندار شهرستان سلماس با حجت الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در دفترمدیرکل برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان غربی، علی عسگری در این نشست به نبود سینما در شهرستان اشاره کرد وگفت احداث و راه اندازی این مجموعه میتواند در جذب گردشگری فرهنگی از شهر های اطراف و توسعه فرهنگی شهرستان موثر باشد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این مورد اظهار داشتند: تلاش می کنیم از ظرفیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در ساخت سینما استفاده کنیم و در این رابطه از طریق شهرداری و سایر دستگاه های اجرایی مرتبط نیز پیگیری خواهیم کرد و اخیرا توسط رئیس محترم اداره طی ماموریتی به وزارت و پی گیری از طریق معاونت سینمایی موضوع سینمای سلماس پی گیری شده است.
 
در ادامه، فرماندار سلماس استعداد ها و ظرفیت های فرهنگی و هنری مردم شهرستان را بسیار بالا دانست و خواستار توجه بیشتر و متناسب با  این توانمندیها شد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در پایان با اعلام حمایت از ساخت سینما گفت: انشالله با همکاری هم بتوانیم گام های عملی موثری را برای محقق شدن سینما با بهره مندی از ظرفیت بخش خصوصی برداریم.

۱۷ دی ۱۳۹۹ ۰۸:۵۴
پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی |