اخبار

وزیر فرهنگ و ارشاد: اماکن فرهنگی بهارستان با اعتبار وزارتخانه نوسازی و تجهیز می شود

وزیر فرهنگ و ارشاد: اماکن فرهنگی بهارستان با اعتبار وزارتخانه نوسازی و تجهیز می شود
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تجهیز و نوسازی اماکن فرهنگی بهارستان با اعتبار وزارتخانه خبر داد و گفت: نبود امکانات فرهنگی و هنری در این شهرستان قابل قبول نیست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و به نقل از مهر، محمدمهدی اسماعیلی ظهر جمعه 6 خردادماه در نشست شورای اداری بهارستان با اشاره به اینکه بهارستان نیازمند امکانات ویژه متناسب با جمعیت در تمامی حوزه‌ها و سرانه‌ها است اظهار داشت: نبود امکانات فرهنگی و هنری در بهارستان قابل قبول نیست.

وی با بیان اینکه ضروری است که از اعتبارات وزارتخانه برای نوسازی و تجهیز فضاهای فرهنگی هزینه شود گفت: فعالیت فرهنگی در بقعه متبرکه شهرستان بهارستان نیاز به تقویت دارد چرا که مطالبه رهبر انقلاب استفاده از اماکن مذهبی در مباحث و موضوعات فرهنگی است که باید به دغدغه رهبر عینیت بخشیده شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد از تعیین تکلیف ساخت تصفیه‌خانه و شبکه فاضلاب شهرستان بهارستان توسط دولت خبر داد و افزود: تکمیل زیرساخت‌های درمانی، آب و فاضلاب و جاده از مهم‌ترین مواردی است که در این شهرستان باید به آن توجه جدی شود.

اسماعیلی در خصوص ارز ۴۲۰۰ تومانی عنوان داشت: این دولت به جد معتقد است که یارانه‌ها باید به خود مردم پرداخت شود و نباید عده‌ای افراد خاص از ارز استفاده و مردم بی‌بهره از آن باشند و فساد به وجود آید.

وی در خصوص سیاه نمایی‌های رسانه‌های بیگانه گفت: جمهوری اسلامی دست برتر در تمامی بخش‌ها و حوزه‌ها را دارد و دشمن نمی‌تواند مقابل جوانان انقلابی ایستادگی کند و ایران اسلامی در جهان می‌درخشد و تمدن نوین اسلامی توسط ایران در دنیا به وجود خواهد آمد.

۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۱۴
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |