اخبار

تاکید بر پیگیری عملی شعار سال در هفتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی ورامین

تاکید بر پیگیری عملی شعار سال در هفتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی ورامین
هفتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی ورامین، 25 فروردین ماه با اکثریت اعضاء در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد.

 حجت الاسلام سید محسن محمودی در هفتاد و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی ورامین که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد، ضمن تاکید بر پیگیری عملی شعار سال گفت: امروز دشمن موریانه وار در صدد تضعیف ارزشهای انقلاب اسلامی است که با تلاش مسئولان و همراهی مردم عزیز خنثی خواهد شد.

محمودی بیان داشت: تمرکز بر تحقق شعار سال در حوزه تولید، دانش بنیان و اشتغال، تشکیل کارگروه ویژه توسط فرمانداری جهت پیگیری از اهمیت ویژه برخوردار است.

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر استمرار بازدید از مراکز تولیدی جهت تشویق تولید و رفع موانع عنوان داشت: اطلاع رسانی به افکار عمومی از آخرین وضعیت کارخانجات ورامین و معرفی تولیدات شهرستان نیز باید در دستور کار باشد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی حضور جدی تر دستگاه‌های ذیربط جهت مبارزه با روزه خواری علنی و بدحجابی را مهم دانست و افزود: تلاش مسئولان جهت رعایت کامل شئونات دینی در ادارات و مراکز وابسته و تلاش بیشتر مدیران و کادر مدارس جهت مراقبت‌های پیرامونی مدارس و ممنوعیت استفاده از غیر زبان فارسی در تبلیغات شهری و مراکز صنفی از جمله مصوبات و تأکیدات این نشست بود.

مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر تلاش جدی تر مدیران شهرستان برای اجرایی کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی، گفت: برخی سستی های مدیریتی در دولت انقلابی قابل پذیرش نیست.

حجت الاسلام سید محسن محمودی در ادامه این جلسه ماه مبارک رمضان را فرصت طلایی برای انس با قرآن و ترویج اعمال نیک و معنویات در جامعه دانست و گفت : رعایت شئونات و حرمت ماه مبارک رمضان و دستگیری از نیازمندان باید در اولویت برنامه های مردم در این ماه و ضیافت الهی باشد .

طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین و دبیر شورا گزارشی از روند اجرای مصوبات قبل را قرائت نمود و در ادامه با قرائت دستور جلسه ،هدف از برگزاری این جلسه  را تمرکز بر تحقق شعار سال در حوزه تولید دانش بنیان و اشتغال دانست.

 گفتنی است : تمرکز بر تحقق شعار سال در حوزه تولید , دانش بنیان و اشتغال , تشکیل کارگروه ویژه توسط فرمانداری جهت پیگیری ,  تاکید بر استمرار بازدید از مراکز تولیدی جهت تشویق تولید و رفع موانع, اطلاع رسانی به افکار عمومی از آخرین وضعیت کارخانجات وارنا و قند, معرفی تولیدات شهرستان ,حضور جدی تر دستگاههای ذیربط جهت مبارزه با روزه خواری علنی و بدحجابی, تلاش مسئولان جهت رعایت کامل شئونات دینی در ادارات و مراکز وابسته, تلاش بیشتر مدیران و کادر مدارس جهت مراقبتهای پیرامونی مدارس, ممنوعیت استفاده از غیر زبان فارسی در تبلیغات شهری و مراکز صنفی از جمله مصوبات و تاکیدات این نشست بود.

۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۱۰:۴۴
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |