اخبار

تدوین برنامه های ویژه دهه مبارک فجر استان تهران با پرهیز از موازی کاری

تدوین برنامه های ویژه دهه مبارک فجر استان تهران با پرهیز از موازی کاری
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی کمیته فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز سه شنبه 5 بهمن ماه با حضور دکتر خراسانی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فروزانفر رئیس حوزه هنری و سایر اعضاء و نمایندگان دستگاههای اجرایی برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در این نشست دکتر خراسانی زاده ضمن خیرمقدم به حاضرین، برگزاری این جلسات را فرصت مغتنمی به منظور هم افزایی در اجرای برنامه های مشترک بین دستگاهها و تعامل سازنده جهت شناسایی زیرساخت های مشترک برشمرد و گفت: برگزاری جلسات مشترک می تواند بر کیفیت و غنای فعالیتها و برنامه های اجرایی بیافزاید و گامی مثبت در جهت پرهیز از موازی کاری باشد.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: گروههای هم افزایی بین دستگاهها شکل بگیرد و در تدوین برنامه های دهه فجر، موضوع پرچم و هویت کلی ایران لحاظ گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به اینکه امید به آینده موضوعی است که به بحث مهدویت و فرهنگ انتظار گره خورده است، به شرح مختصری در خصوص برنامه های "چله مهدویت" پرداخت و مردمی بودن، فرایند محوری، متمرکز نبودن دبیرخانه و بعد زمانی 40 روزه را از تفاوت های برنامه های چله مهدویت با دیگر برنامه های اجرایی مشابه، برشمرد.

 در ادامه نشست فوق، اعضاء حاضر ضمن ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود، به شرح گزارشی از برنامه های در دست اقدام در ایام الله دهه مبارک فجر پرداختند.

۹ بهمن ۱۴۰۰ ۰۸:۴۵
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |