اخبار

چهل و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک برگزار شد

چهل و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک برگزار شد
چهل و نهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی قرچک با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک برگزار شد.

در این نشست محمود برزگر دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ضمن خیر مقدم به اعضای شورای فرهنگ عمومی، هفته وحدت و فرا رسیدن یوم اله 13 آبان را تبریک گفت و همچنین گزارشی از عملکرد و موقعیت شورای فرهنگ عمومی شهرستان را برای حاضرین در جلسه ارائه داد و با اشاره به مصوبات جلسات قبلی شورای فرهنگ عمومی گزارشی از روند اجرای مصوبات و برنامه های فرهنگی و هنری پیش رو را برای حاضرین بیان کرد.

در ادامه حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان قرچک ضمن خیر مقدم خدمت اعضای شورا و تبریک هفته وحدت و فرا رسیدن ایام اله 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا نسبت به اهمیت روز 13 آبان و طرح ملی "نوجوان امروز، طلایه دار فردا"به بیان مطالبی پیرامون برگزاری برنامه های فاخر در این ایامپرداختند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان از جلسات شورای فرهنگ عمومی به عنوان یک پیام و تذکری برای مدیران شهرستان جهت بالا بردن سطح فرهنگ خدمت رسانی ابراز خرسندی نمود و افزود:  بحث فرهنگ عمومی یک بحث بسیار تاثیر گذار است و می تواند ضامن خدمت جهادی باشد.

حجت السلام اسماعیلی در ادامه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص خدمت همه کارگزاران نظام اسلامی بیان داشت: پیام های معظم له خط و مشی و تکلیف است و باید همه دستگاه ها تمام تلاش شان را در جهت عملیاتی شدن بیانات ایشان به کار بگیرند و خدمت صادقانه را از ایشان الگو بگیرند.

در ادامه بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک بیان داشت:  خوشبختانه وحدت خوبی بین مدیران و دولت با مردم ایجاد شده است که این موضوع می تواند به بالا رفتن سطح خدمت رسانی منجر شود.

وی تلاش برای بالا بردن سطح رضایت مندی مردم از دولت و نظام را مهمترین و اصلی ترین وظیفه مدیران سطح شهرستان دانست و ابراز امیدواری کرد که این روند مثبت ادامه دار و پر انرژی باشد.

وی تاکید داشت در خصوص ویژه برنامه های روزملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز دستگاه های فرهنگی با همدلی و هماهنگی بیشتر با محوریت امام جمعه محترم قرچک برنامه ریزی لازم را به عمل آورند تا شاهد فعالیت های فرهنگی گسترده ای در سطح شهرستان قرچک در این ایام باشیم

در ادامه جلسه رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرچک و همچنین معاونت فرهنگی پرورشی اداره آموزش و پرورش قرچک به ارائه طرح های پیشنهادی در زمینه ایام 13 آبان پرداختند

گفتنی است در این جلسه پیرامون برنامه های طرح ملی (نوجوان امروز ، طلایه دار فردا ) و چگونگی برگزاری برنامه های یوم اله 13 آبان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

۲۲ آبان ۱۴۰۰ ۱۲:۱۰
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |