اخبار

تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های فرهنگی با استفاده از پتانسیل ها و کارشناسان فرهنگی در شهرستان پیشوا

تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های فرهنگی با استفاده از پتانسیل ها و کارشناسان فرهنگی در شهرستان پیشوا
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا، این جلسه با حضور حجت الاسلام والمسلمین باقری امام جمعه و رئیس شورا،حسین عباسی فرماندار و نایب رئیس شورا، امیر حسین طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورا و دیگر مسئولین و روسای ادارات برگزار شد

اهری دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان پیشوا در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به حاضرین، دستور چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی را قرائت نمود و خواستار ارائه گزارش کمیته های تشکیل شده زیر مجموعه شورای فرهنگ عمومی از مسئولین مربوط شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا با توجه به یکی از بندهای دستور جلسه گزارشی از فعالیت های اداره خود را که در ارتباط با فرهنگ عمومی، از ابتدای تاسیس این اداره در شهرستان صورت گرفته است را برای حاضرین بیان نمود.

وی در خصوص جشنواره ها، همایش ها، محافل انس با قرآن، اجرای نمایش ها، برگزاری کلاس های آموزشی خانوادگی و اجتماعی اعم از دوره های عزت نفس و سبک زندگی ایرانی اسلامی، برگزاری مسابقات قرآنی و فرهنگی و هنری، برگزاری دوره های آموزشی هنری، فعالیت های موسسات و کانونهای فرهنگی و هنری تحت پوشش، بازرسی های صورت گرفته، فعالیت انجمنهای تحت پوشش، حمایت از ساخت فیلم های کوتاه، برگزاری هفته های فرهنگ و هنر، فعالیتهای ادبی، اجرای تعزیه ها، برگزاری نشست های ادبی و فرهنگی و هنری، برنامه های ملی مذهبی، یادواره های ملی و مذهبی و شهدا، تولید آثار فرهنگی و هنری، اهداء و رونمائی و نقدو بررسی و حمایت از نویسندگان کتاب های شهرستان و ... ارائه گزارش آماری و کیفی نمود.

در ادامه این نشست اعضاء حاضر نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه های فرهنگی با استفاده از پتانسیل ها و کارشناسان فرهنگی مطرح نمودند.

۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۳:۰۹
 
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۵۹
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |