اخبار

رونمایی از دو کتاب راهبردهای فرهنگی و تعلق سازمانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران

رونمایی از دو کتاب راهبردهای فرهنگی و تعلق سازمانی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران
کتاب راهبردهای فرهنگی و تعلق سازمانی تالیف محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین رونمایی و نقد و بررسی شد.

 

 به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در این نشست که  با حضور احد جاودانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار شد، اسمعیلی به معرفی دو کتاب تألیفی خود بنام های مدیریت راهبردی فرهنگی در استان تهران و کتاب تعلق سازمانی پرداخت .

اسمعیلی در خصوص نقش تحقیق و پژوهش در پیشبرد اهداف سازمانی صحبت نمود و به نقش مدیران در ایجاد عوامل انگیزشی در سازمان اشاره کرد .

وی در ادامه به سوالات همکاران حاضر در خصوص موضوعات و بخشهای مختلف کتب مطروحه پرداخت و نقطه نظرات و پیشنهادات آنان را مورد بحث و بررسی قرار داد.

جاودانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران نیز ضمن خیرمقدم به اسمعیلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، از تالیف دو کتاب مذکور که در رابطه با استان تهران است، تقدیر و تشکر کرد و گفت: قابل تقدیر است که همکاران مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی به چاپ و تالیف کتبی مرتبط با فرهنگ و هنر می پردازند .

وی در ادامه یادآور شد: باید روحیه پژوهش در اداره کل را افزایش دهیم و جلسات نقد و بررسی را بطور پیوسته استمرار بخشیم تا انگیزه کارمندان برای ایجاد حس تغیر در تصمیم گیری های اداره کل برانگیخته گردد .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در پایان سخنان خود افزود: این اداره کل می بایست بستر لازم جهت ورود همکاران به عرصه تحقیق و پژوهش را فراهم آورد و از همکارانی که به تالیف کتاب می پردازند در خور آنان تقدیر بعمل آورد.

در پایان این نشست مراسم رونمایی از دو اثر فوق با حضور مدیرکل و همکاران حاضر برگزار گردید.

۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۱۸