اخبار

ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان پردیس تشکیل شد

ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان پردیس تشکیل شد
اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پردیس را با حضور رئیس، نایب رئیس و اعضای اصلی این شورا در دفتر امام جمعه برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس، در ابتدای جلسه حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای حسینی امام جمعه شهرستان و رئیس شورای فرهنگ عمومی ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه بیان داشت: انشااله با صداقت تمام وارد میدان انقلاب شویم و با اخلاص و صداقت این انقلاب را به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل نماییم . ما با مدد گرفتن از خداوند و با پشتیبانی از ولایت فقیه می توانیم به این هدف خود برسیم .

در ادامه این نشست توکل لطفی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری نیز ضمن تشکر از تشکیل شورای عالی قرآنی، موضوع فرهنگی و اجتماعی را از وجه اجرایی، هم موضوع راحت و مهتمل دانست چون همه می توانند در مورد آن اظهار نظر کنند و هم تخصصی دانست که فردی که در مورد آن صحبت می کند باید سواد دانش و بینش باز داشته باشد .لذا تصور این است که موضوع فرهنگی شهرستان به اقشار و اصناف و مردم شهری مربوط میشود و هنر ما باید برنامه ریزی برای همه مردم و همه گروهها و سلایق جامعه باشد و همه بتوانند از آن استفاده نمایند.

در خاتمه تعدادی از اعضای حاضر در جلسه در خصوص برنامه های دهه مبارک فجر و چگونگی اجرایی کردن آنها، به بحث و تبادل نظر پرداختند و پیشنهاداتی ارائه دادند .

۱۲ بهمن ۱۳۹۹
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۱۴
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |