اخبار

شورای فرهنگ عمومی ملارد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تشکیل جلسه داد

شورای فرهنگ عمومی ملارد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تشکیل جلسه داد
شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد با محوریت برنامه ریزی جهت ترویج و توسعه فعالیتهای قرآنی در فضای مجازی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ملارد، این جلسه به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان و دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد و با حضور اعضاء در دفتر امام جمعه شهرستان ملارد برگزار شد .

امام جمعه شهرستان ملارد ضمن تشکر از حضور اعضاء در جلسه و همچنین خیر مقدم به احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران در سخنانی به جایگاه شورای فرهنگ عمومی شهرستان پرداخت و اظهار داشت؛ شورای فرهنگ عمومی همچون سایر شوراهایی مثل شورای تأمین و غیره از اهمیت بالایی برخودار میباشد و مصوبات این شورا لازم الاجرا است .

احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران ضمن ابراز خرسندی و تشکر از دعوت ایشان جهت شرکت در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد، پیام تبریک حجت الاسلام ابوترابی فرد رئیس شورای فرهنگ عمومی استان و امام جمعه موقت تهران را به مناسبت کسب رتبه برتر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ملارد در بین شهرستان های کل کشور را به حاضرین ابلاغ نمود و در سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه شورای فرهنگ عمومی در تحقق شعار سال، خلق ابتکارات در شورای فرهنگ عمومی جهت توسعه کشور و ارتقاء سلامت اجتماعی را حائز اهمیت دانست.

همچنین سجاد برنجی فرماندار ملارد ضمن خوشامد گویی به اعضاء شورای فرهنگ عمومی به ویژه احد جاودانی دبیر شورای فرهنگ عمومی استان تهران، به نقش قرآن در زندگی جوامع بشری اشاره نمود و اظهار داشت؛ مسلمین در قبال ارتقاء سلامت روح و روان همه انسان ها مسئول هستند. وی افزود: مسلمانان چراغ های روشنفکری همچون قرآن کریم و ائمه اطهار (س) را در اختیار دارند که هر کدام از آنها خود به تنهایی میتوانند چراغ روشن و هدایتگر تمامی بشریت برای تمام نسل ها و ملیت ها باشد. با توجه به اینکه در دوران جدیدی به لحاظ نوع زندگی به سر می بریم؛ نقش دعا و معنویات در زندگی انسان ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است .

 

بر اساس این گزارش؛ این جلسه شورای فرهنگ عمومی مصوباتی داشت که اهم آنها همکاری لازم بین ادارات  فرهنگ و ارشاد اسلامی، اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی مبنی بر حضور حداکثری مردم شهرستان  جهت شرکت در مسابقات سراسری قرآن و عترت و پیگیری و ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در راستای تحقق شعار سال به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی بود.

 

۴ بهمن ۱۳۹۹ ۱۵:۱۹
صادق محمدزاده |