اخبار

شصت و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین برگزار شد

شصت و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین برگزار شد
شصت و ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با حضور رئیس و اعضای شورای فرهنگ عمومی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین؛ این جلسه با هدف برنامه ریزی در خصوص بزرگداشت دهه بصیرت و نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه موقت و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین از تلاش و همراهی خوب مردم و مسئولین در کنترل شیوع بیماری کرونا و کاهش آسیب های ناشی از این ویروس منحوس قدردانی کرد.

وی ایجاد فرهنگ همدلی و همکاری و روحیه جهادی در بین آحاد جامعه را بسیار زیبا و ستودنی دانست.

همچنین در ادامه حسین کاغذلو فرماندار و رئیس ستاد مبارزه با کرونا در شهرستان ورامین از توجه اقشار مردم و نهادهای اداری و اهتمام صورت گرفته ابراز خرسندی کرد و افزود: کاهش آمار مبتلایان و درگذشتگان کرونایی، و رسیدن به وضعیت فعلی موفقیتی ارزشمند بوده که با رعایت پروتکل های بهداشتی میسر شده است.

در ادامه طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین با بیان مطالبی در خصوص انجام مصوبات پیشین شورای مذکور، از برگزاری موفق مسابقه کتابخوانی گسترده و شش مرحله ای از کتاب فرماندهان شهید دیار پانزده خرداد (در مرحله سوم)خبر داد.

وی در ادامه ضمن بیان استقبال خوب از این رقابت فرهنگی و قدردانی از نهادهای همراه، تبلیغات بیشتر و موثر تر در این زمینه را خواستار شد.

در ادامه میرزا حسینیان رئیس شبکه بهداشت ضمن اعلام آمادگی کامل کادر درمان و مراکز بهداشتی در خدمت رسانی و مراقبت های پزشکی، در خصوص اقدامات موفق انجام شده ستاد کرونا و طرح شهید سلیمانی(خانه به خانه) گزارش مبسوطی بیان کرد.

همچنین در این جلسه مطالبی در خصوص آسیب های اجتماعی طبق مصوبات مطرح و مقرر شد با تشکیل کارگروه های ویژه نسبت به شناخت و کاهش آسیبهای اجتماعی چون تکدی گری، نزاع دسته جمعی و ... ضمن فرهنگسازی اقدامات موثر پیشگیرانه صورت پذیرد.

در خاتمه مقرر شد در مناسبتهای پیش رو (سالگرد شهادت شهید سلیمانی،ایام فاطمیه،نهم دی و ..)کلیه پروتکل های بهداشتی در برنامه ریزی و اجرا توسط نهادهای برگزار کننده دولتی و مردمی با دقت کامل و حداکثر مراقبت اعمال شود.

۱۶ دی ۱۳۹۹ ۱۱:۰۹
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |