اخبار

یکصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی و شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان تهران برگزار شد

یکصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی و شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان تهران برگزار شد
یکصد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران و با حضور حسن بیگی معاون استاندار و احد جاودانی دبیر شورا و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و سایر اعضا شورا، در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی درتاریخ ۴ آذر ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، در ابتدای این جلسه از زحمات فرمانده سابق سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و رضا گل محمدی مدیرکل سابق اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تقدیر شد.

سپس منصوری مدیرعامل بنیاد علوی به ارائه گزارش در خصوص توجه به معیشت نیازمندان در دوران کرونا پرداخت.

در ادامه ایل بیگی مسئول بسیج سازندگی سپاه محمد رسول الله تهران در خصوص اقدامات صورت گرفته در ایام کرونا گزارشی را ارائه داد.

خانم ذبیحی سرپرست گروه تغذیه معاونت بهداشت و دکتر کریمی سرپرست گروه غیر واگیر معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران نیز در  خصوص وضعیت بیماری کرونا  گزارش های خود را ارائه دادند.

در پایان حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد در رابطه با شیوع بیماری کرونا گفت: باید بررسی کنیم چه همکاری هایی نیاز است تا تبدیل به دستورالعمل شود و در راه مقابله با کرونا به کار گرفته شود؛ محور کار ما در شورای فرهنگ عمومی باید بر این متمرکز شود که چه فعالیت هایی در راستای مقابله با کرونا انجام دهیم.

بر اساس این گزارش؛ بعد از جلسه  مذکور حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی به همراه سایر اعضای شورا بر سر مزار شهدای گمنام حاضر شدند و به ادای فاتحه به روح این شهدا پرداختند.

۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۲۳
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |