اخبار

حجت الاسلام باقری امام‌جمعه پیشوا: با افزایش فعالیت های مرتبط با کتاب، جامعه را به کتابخوانی تشویق کنیم

حجت الاسلام باقری امام‌جمعه پیشوا: با افزایش فعالیت های مرتبط با کتاب، جامعه را به کتابخوانی تشویق کنیم
همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی، طاهری رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا، امیرحسین طاهری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه احمد شوری مسئول انجمن ادبی قاف و قربانی مسئول فرهنگی این اداره با حجت الاسلام و المسلمین باقری امام‌جمعه پیشوای مقدس به مناسب هفته کتاب و کتابخوانی دیدار کردند.

در این دیدار که به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی انجام شد رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول انجمن ادبی قاف به ارائه گزارشی در خصوص فعالیت های فرهنگی و ادبی شهرستان پیشوا به مناسبت این هفته پرداختند.

طاهری همچنین به تشریح فعالیت های فرهنگی و ادبی شهرستان در سال گذشته و برنامه های آینده پرداخت.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی هایی که با انجمن شعر و ادب صورت گرفته در نظر داریم فعالیت های این انجمن به صورت مستمر باشد و با حضور اساتید ادبی این امر بدیهی است.

این مسئول فرهنگی اذعان داشت: با برگزاری برنامه های فرهنگی و ادبی متنوع مخاطبین متفاوتی نیز به وجود خواهد آمد و هر فردی به هر رشته ادبی که در آن استعداد دارد و به آن علاقمند است با تمرکز بیشتری فعالیت خواهد کرد و همین موضوع نیز موجبات پیشرفت را فراهم خواهد ساخت.

طاهری در پایان سخنان خود با اشاره به جلسات نقد و بررسی کتب نویسندگان شهرستان گفت: حضور دانشجویان ادبیات و علاقمندان به این حوزه در جلسات نقد و بررسی کتاب (که البته با توجه به وضعیت شیوع بیماری در این ایام این جلسات به صورت مجازی و آنلاین خواهد بود) بسیار حائز اهمیت است و مسیر پیشرفت در این حوزه برای ایشان هموار تر خواهد شد.

حجت الاسلام باقری نیز با تاکید بر افزایش فعالیت های کتابخوانی شهرستان پیشوا گفت: باید سعی شود با حمایت بیشتر از نویسندگان شهرستان زمینه نشر ببشتر کتاب و هدایت جامعه به سمت افزایش مطالعه کتاب صورت پذیرد.

امام‌جمعه شهرستان مقدس پیشوا فعالیت های فرهنگی و ادبی پیشوا را خوب توصیف و بر افزایش فعالیت های مرتبط در زمینه های مختلف تاکید کردند.

۲۵ آذر ۱۳۹۹ ۱۰:۱۳
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان تهران |