وزارت فرهنگ و
ارشاد اسلامی کلیه دستورالعمل های صدور مجوز و ارائه خدمات به شهروندان را پیش از
ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق پورتال وزارت یا پنجره واحد ارائه خدمات خود در معرض
نقد عموم قرار می دهد و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به
اصلاح و سپس ابلاغ اقدام می نماید.
وزارت فرهنگ
و ارشاد اسلامی در رابطه با تهیه و تدوین
لوایح قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح می باشد، پیش از
ارسال به مدت یک ماه از طریق پورتال وزارت در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت
نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می نماید.
وزارت فرهنگ و
ارشاد اسلامی کلیه خدمات خود را طریق میز خدمت الکترونیک در معرض عموم قرار داده و
پس از دریافت پیشنهادات و نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به بهبود ارائه
خدمات اقدام می نماید.
وزارت فرهنگ و
ارشاد اسلامی به منظور افزایش مشارکت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و کارشناسان کشور
در فرایند تصمیم سازی و سیاست گذاری و بهره گیری از تمامی ظرفیتها و ایده های
نوآورانه و خلاقانه در حوزه های فرهنگ و هنر و رسانه نسبت به ایجاد پنجره واحد
ارائه خدمات وفا متصل به میز خدمت الکترونیکی شبکه تعاملی با ایشان ایجاد نموده
است و از طریق پورتال دستگاه http://farhang.gov.ir/ در اختیار
عموم قرار داده است.