استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال وبختیاری در سال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها با حضور اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در چهارمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با حضور کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت : شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری یکی از شوراهای برتر کشور است.
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۱
چهارمحال و بختیاری درمدل ناحیه‌گرایی فرهنگی قابلیت اجرای بِرندسازی و برندینگ بین‌المللی گردشگری فرهنگی را دارد
سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: این استان بر اساس مدل ناحیه‌گرایی فرهنگی قابلیت اجرای بِرندسازی و برندینگ بین‌المللی گردشگری فرهنگی را دارد که این موضوع می‌طلبد در شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری مورد بررسی و تصویب و سپس وارد مراحل اجرایی شود.
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
سومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری درسال تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برگزارشد.
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورا در سومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری ضمن قرائت اخبار فرهنگی دوماهه مرداد و شهریورماه استان بیان کرد : شورای فرهنگ عمومی یکی از شوراهای زیرمجموعه شورای عالی انقلاب فرهنگی است که نقش مهمی در تقویت ارزش‌های اسلامی دارد.
۰۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵
نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر در اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
نشست شورای احیاء امر به معروف و نهی از منکر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهار محال و بختیاری پیرامون دستور العمل اجرایی برای انجام فعالیتهای سالانه ، برنامه های ماه محرم ، در راستای نشست شورای فرهنگ عمومی استان ، ارائه برنامه های پیشنهادی و اعطا ابلاغ مسئولیت اعضاء جدید برگزار شد.
۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۳۵
سال گذشته ۱۱ جشنواره قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار و ۴۰ نفر از فعالان قرآنی در استان بیمه شدند.
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه سال گذشته ۱۱ جشنواره قرآنی در چهارمحال و بختیاری برگزار و ۴۰ نفر از فعال قرآنی در استان بیمه شدند افزود: در یک‌سال اخیر پنج میلیارد ریال تسهیلات بانکی با کارمزد چهار درصد از محل تسهیلات کرونایی به مؤسسات فعال قرآنی پرداخت شده است.
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۹:۰۶
دومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری درسال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برگزار شد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری درسال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی با اشاره به سالروز اقامه نخستین نماز جمعه رسمی کشور در پنجم مردادماه ۱۳۵۸ گفت: تلاش می‌شود تا نماز جمعه نقش خود را در فرهنگ و اعتلای جامعه و شهرها بیشتر ایفا کند.
۲۷ تیر ۱۴۰۰ - ۸:۵۲
« قبلی ۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ صفحه ۱۲ از ۱۷ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو