استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

اقدام در حوزه فرهنگی نیازمند نگاه جهادی و برنامه عملیاتی است.
رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهرکرد در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان شهرکرد با اشاره به اینکه صرف تعیین مصوبات و نمایش حضوری نمی‌توان اقدام مؤثری برای اصلاح امور فرهنگی در جامعه انجام داد، گفت: در این مسیر نیاز به نگاه جهادی، برنامه عملیاتی و اقدام میدانی است.
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۸:۱۷
آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب تنها گریه کن فرصتی برای ارج نهادن به مقام مادران شهید است.
همزمان با مراسم سراسری یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» از ۲ خانواده شهید دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری نیز تجلیل شد.
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی و انجمن کتابخانه های شهرستان کوهرنگ با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری
چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی و انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان کوهرنگ به ریاست حجت الاسلام سعید حسین پور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ و با حضور ابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان چهارمحال وبختیاری برگزار شد.
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهار محال و بختیاری در سال تولید،پشتیبانی ها و مانع زدایی ها برگزار شد.
ابراهیم شریفی دبیر شورای فرهنگ عمومی در ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهار محال و بختیاری با حضور اعضای شوراهای فرهنگ عمومی شهرستانهای 10 گانه استان ، چهارشنبه26آبان 1400 در شهرکرد گفت: چهارمحال و بختیاری در شاخص های فرهنگی از استان های پیشرو است.
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲
نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی در چهارمحال و بختیاری: رفتار‌ها و باور‌ها دو شاخصه اصلی فرهنگ عمومی جامعه هستند.
فرهنگ عمومی، فرهنگ ارزش‌هاست و همه باید دست به دست هم دهیم تا ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ کنیم و به همان میزان که از دیگران انتقاد و مطالبه می‌کنیم از خود هم این مطالبه را داشته باشیم تا بتوانیم فرهنگ عمومی را با یک عزم همگانی و اراده جدی در جامعه حاکم کنیم.خانه و خانواده با تربیت صحیح فرزندان و جلوگیری از ناهنجاری‌ها و معصیت‌ها نقش اساسی در فرهنگ عمومی دارد.
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد(14 آبان 1400) به مناسبت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه روز 14 آبان گفت: در شرایط کنونی که دشمنان با ابزارهای نوین تبلیغاتی درصدد از بین بردن ارزش‌ها و اعتقادات جامعه ایرانی هستند، گسترش فرهنگ مطالعه می‌تواند توان مقابله با این تهاجمات را ارتقا دهد.
۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۹:۲۳
« قبلی ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ صفحه ۱۰ از ۱۷ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو