استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

یازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جهش تولید برگزار شد
ابراهیم شریفی دبیر شورا و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری چهارشنبه (20اسفند1399) در یازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان با تبریک عید سعید مبعث و گرامیداشت روز22 اسفند گرامیداشت شهدا و روز بنیاد شهید گفت: کارگروه‌های تخصصی شورای فرهنگ عمومی فعالند.
۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۷
دهمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال جهش تولید برگزار شد.
ابراهیم شریفی دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری عصر چهارشنبه (29 بهمن ماه 1399) در دهمین نشست شورا با بیان اخبار فرهنگی یکماه گذشته استان گفت :تصمیم سازی های فرهنگی، نقش بسزایی در رشد و اعتلای فرهنگ استان دارد.
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۴۷
شورای فرهنگ عمومی کوهرنگ با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری تشکیل جلسه داد.
پنجمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ در سال جهش تولید با محوریت موضوع توجه ویژه به خرده فرهنگ ها در جامعه شهرستانی و ساماندهی مراسمات مرتبط با فرهنگ عمومی و موضوع نامگذاری ها سه شنبه (28 بهمن ماه 1399 ) با حضورابراهیم شریفی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۸:۳۴
هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان در دیماه سال 1399 برگزار گردید.
در هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان مطرح گردید:تشکیل کمیته کارگروه‌های تخصصی فرهنگ شهرستان فارسان تحت نظارت شورای فرهنگ عمومی از برنامه های جدید شورا می باشد.
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۵
نشست عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شوری اسلامی با جمعی از فعالان عرصه فرهنگ ، هنر و مطبوعات چهارمحال و بختیاری
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شوری اسلامی و نماینده مردم شهرستانهای شهرکرد،بن و سامان و همچنین عضو شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در این نشست گفت: در لایحه بودجه ۱۴۰۰ که به مجلس ارائه شده است ،کل بودجه از ۴۳ درصد رشد برخوردار است و رشد اعتبارات فرهنگی ۲۵ درصد اعمال شده است از این رو با اعمال تغییراتی تلاش شد تا رشد اعتبارات فرهنگی به رشد کل بودجه نزدیک شود.
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲
پنجمین نشست" کارگروه جنگ نرم " استان چهارمحال وبختیاری در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
پنجمین نشست کارگروه جنگ نرم با مسئولیت سپاه قمربنی هاشم (ع) استان با موضوع عفاف و حجاب(از کارگروههای زیرمجموعه شورای فرهنگ عمومی) به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در روز سه شنبه (23دی 1399) در سالن کنفرانس مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار شد.
۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۹:۰۱
« قبلی ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ صفحه ۱۴ از ۱۷ ۱۵ ۱۶ ۱۷ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو