استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سامان با حضور اکثر اعضاءدر دفتر امام جمعه شهر سامان برگزار شد.
سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 99روز چهارشنبه (30مهرماه )با موضوع بررسی آسیب های اجتماعی در سطح شهرستان در محل دفتر امام جمعه شهر سامان برگزار شد .
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
برگزاری نشست سوم شورای فرهنگ عمومی شهرستان کیار در سال 1399
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کیار با بیان اینکه وظیفه اصلی شورای فرهنگ عمومی هدف گذاری برنامه ها است، گفت: شورای فرهنگ عمومی از منظر تبیین خط و مشی فرهنگی، نقش مهمی درجامعه ایفا می کند.
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
پنجمین جلسه ی شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن در دفتر امام جمعه برگزار گردید.
در جلسه پنجم شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن در سال جهش تولید تصویب اساسنامه مجمع خیرین خانواده به سمع و نظر اعضای شورا رسانیده شد و اعضای مجمع خیرین خانواده که طبق رأی گیری انتخاب شده بودند به حضار معرفی شدند.
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰
سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی در شهرستان اردل در سال 1399برگزار گردید
سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اردل در تاریخ 25/06/1399 راس ساعت 9:30 با حضور اعضاء در محل سالن کنفرانس فرمانداری شهرستان اردل تشکیل گردید . دبیر جلسه ضمن خیر مقدم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس به ارائه گزارشی از دو جلسه قبل و قرائت مصوبات و همچنین به بیان موضوعات جلسه در خصوص ارائه راهکار کاهش مصرف مواد مخدر در مجالس ترحیم و جشن ها و تقویت فرهنگ و ایثار و شهادت طراحی و ساخت تابلوهای شهداء و اقدامات انجام شده پرداختند. همتی افزودند که حسین پژمان بختیاری یکی از مخافر ملی در حوزه شعر و ادب محسوب می شود و کارمند پست تلگراف و قرارگاه او شهر دشتک بوده می طلبد با همکاری و هماهنگی درون بخشی یک کار اصولی و اساسی انجام گیرد.
۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
« قبلی ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ ۱۶ صفحه ۱۷ از ۱۷ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو