استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

نهمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال 1399برگزار شد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان چهارمحال و بختیاری و نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد در نهمین نشست شورا گفت :برگزاری انتخابات سالم در گرو رعایت قانون و اخلاق انتخاباتی است.
۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶
ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان بروجن در سال 1399 در محل فرمانداری برگزار گردید.
گاهی با یک تصمیم و پا درمیانی توسط خردمندان جامعه می توان از بروز طلاق یا آسیب در خانواده ها جلوگیری نمود و با احیاء مجامع مردمی و سنتی می توان به مدیریت مشکلات درون خانواده ها پرداخت .
۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
فرهنگ مقاومت و ویژگی‌های زندگی سردار سلیمانی به دورانی خاص تعلق ندارند و باید برای تداوم و تبیین این فرهنگ و شاخصه‌ها تلاش
دبیر شورای فرهنگ عمومی:فرهنگ مقاومت و ویژگی‌های زندگی سردار سلیمانی به دورانی خاص تعلق ندارند و باید برای تداوم و تبیین این فرهنگ و شاخصه‌ها تلاش کرد و ویژگی شاخص این شهید در طول همه سال تبیین شود.تبیین ویژگی‌های شاخص سردار سلیمانی در تمام طول سال تداوم داشته باشد.
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
سفر نماینده رهبر انقلاب در چهارمحال و بختیاری به منطقه بازفت و دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ
نماینده ولی فقیه در استان و رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سفر به منطقه بازفت و دوآب صمصامی شهرستان کوهرنگ با حضور در روستاهای رَزگه و لبد با جمعی از مردم این روستاها دیدار و مهمترین مشکلات و دغدغه های این منطقه از جمله وضعیت مساجد و همچنین راه، برق و گازرسانی را بررسی کردند.
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال وبختیاری در سال جهش تولید برگزارشد.
هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال وبختیاری در سال جهش تولید به دبیری ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزارشد.
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۵۷
اهدا 100میلون ریال کتاب جهت راه اندازی کتابخانه امام علی (ع) شهر نافچ
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال وبختیاری با حضور در مراسم افتتاحیه کتابخانه امام علی (ع) شهر نافج از اهدا کتاب به این کتابخانه معادل یکصد میلیون ریال خبر داد.
۲۷ آبان ۱۳۹۹ - ۸:۲۸
« قبلی ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ صفحه ۱۵ از ۱۷ ۱۶ ۱۷ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو