استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

تقدیر رئیس شورای اطلاع رسانی چهارمحال وبختیاری از فرهنگ و ارشاد اسلامی در محور انعکاس گزارش عملکرد 7 سال گذشته و کسب رتبه
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری در نشست شورای اطلاع رسانی استان گفت: شورای اطلاع‌رسانی این استان در زمینه اطلاع‌رسانی در خصوص مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا جزء سه شورای برتر اطلاع‌رسانی کشور اعلام شد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در انعکاس گزارش عملکرد 7 سال گذشته حائز کسب رتبه برتر اطلاع رسانی شد.
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
جلسه معارف اسلامی مدیران کل و نهادها به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
طی برگزاری نشست معارف اسلامی مدیران که در دفتر نماینده ی ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری برگزار شد ،نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرکرد در برنامه ی صبح امروز چهارشنبه 14 آبان اظهار داشت: امروز 14 آبان روز فرهنگ عمومی است و باید از مرجان قرآن و فرهنگ دین باشیم و این فرهنگ را در جامعه حاکم نمائیم.
۱۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
نمایشگاه 30 اثر خوشنویسی " مهر و ایثار " توسط جمعی از خوشنویسان چهارمحال و بختیاری برای اهدا به مدافعان سلامت
ابراهیم شریفی مدیرکل و دبیر شورای فرهنگ عمومی و دکتر مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان چهارمحال و بختیاری ظهر امروز(6 آبان 99) از نمایشگاه " مِهر و ایثار " آثار خوشنویسی تولید شده توسط جمعی از خوشنویسان چهارمحال و بختیاری برای اهدا به مدافعان سلامت به همت انجمن خوشنویسان و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان در کافه گالری هنر شهرکرد دایر شده بود بازدید نمودند.
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰
آزمایش کرونا از ۳۹ هزار نفر در چهارمحال و بختیاری گرفته شد.
شهرکرد-رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی چهارمحال و بختیاری در ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و موج سوم آن، گفت: تاکنون آزمایش کرونا از ۳۹ هزار نفر در این استان گرفته شده است.
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
استاندار چهارمحال و بختیاری :نگاه‌ سلیقه ای در ستاد پیشگیری از کرونا جایی ندارد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، نگاه‌های سیاسی، سلیقه‌ای و شخصی هیچ جایگاهی در ستاد مقابله با این ویروس ندارد.
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهار محال و بختیاری در سال جهش تولید برگزار شد
ابراهیم شریفی دبیر شورای فرهنگ عمومی در ششمین نشست شورای فرهنگ عمومی چهار محال و بختیاری در روز چهارشنبه30مهر99گفت: چهارمحال و بختیاری در شاخص های فرهنگی از استان های پیشرو است.
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
« قبلی ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ صفحه ۱۶ از ۱۷ ۱۷ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو