استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در همایش استانی نماز با عنوان نماز قدرت و اقتدار معنوی ؛ ویژه نیروهای نظامی و
ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در همایش استانی نماز با عنوان نماز قدرت و اقتدار معنوی که ویژه نیروهای نظامی و انتظامی بود در مصلّی حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد (10آبان 1400) حضور یافت.
۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸
ضرورت پژوهش و تحقیق در خصوص ظرفیت‌های فرهنگی در مناطق مختلف کشور
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور 22مهر 1400همچنین بر ضرورت پژوهش و تحقیق در خصوص ظرفیت‌های فرهنگی هر یک از مناطق کشور تاکید کرد و گفت: در همین راستا تلاش می‌شود تا مرکز نوآوری فرهنگی در مقیاس کوچک در استان‌ها راه‌اندازی شود.
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰
مشکلات زیربنایی فرهنگ با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها قابل حل است.
نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در نشست صبح روز پنجشنبه 22مهر1400 در شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری ، با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت رسانه‌ها می‌تواند به حل مشکلات زیربنایی حوزه فرهنگ منجر شود، گفت: رسانه‌ها توان ایجاد و تعریف ارزش و ضد و ارزش و شخصیت‌سازی را در جامعه دارند و این ظرفیتی است که در رفع مشکلات فرهنگی جایگاه ویژه‌ای دارد.
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس در نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری
رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،پنجشنبه (22مهر 1400) تصویب طرح حمایت از فضای مجازی را اقدامی اصولی و درست دانست و طرح جمعیت و تعالی خانواده را نیز از طرح‌های مهم کمیسیون فرهنگی مجلس یازدهم برشمرد و گفت: این طرح نیز پس از ساعت‌ها بررسی و تدوین، آماده شده است و تا پایان هفته طرح نهایی و ارائه می‌شود.
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵
اشتغال بانوان در راستای تحکیم بنیان خانواده انجام شود
عضو هیأت رییسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: این کمیسیون سعی دارد تا به مشاغل خاص بانوان توجه و از آن در راستای تحکیم بنیان خانواده بهره‌گیری کند.
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
قانون طرح جوانی و حمایت از خانواده بزودی ابلاغ می‌شود.
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی امروز پنجشنبه 22مهر 1400 با اشاره به مصوبات مجلس شورای اسلامی در راستای حمایت از بنیان خانواده و جوانان گفت: مجلس یازدهم به‌زودی قانون طرح جوانی جمعیت و حمایت از خانواده را ابلاغ خواهد کرد.
۲۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴
« قبلی ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ صفحه ۱۱ از ۱۷ ۱۲ ۱۳ ۱۴ ۱۵ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو