اخبار

دبیر شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری بیان کرد:

آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب تنها گریه کن فرصتی برای ارج نهادن به مقام مادران شهید است.

آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب تنها گریه کن فرصتی برای ارج نهادن به مقام مادران شهید است.
همزمان با مراسم سراسری یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» از ۲ خانواده شهید دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری نیز تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در مراسمی که همزمان با آیین سراسری یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و تجلیل از مادران شهید و نویسندگان دفاع مقدس در شهرکرد برگزار شد، گفت: مادران شهید نسلی را پرورش دادند که ایثار و شهادت سرلوحه زندگی‌شان قرار داشت و خود نیز از مشوق اصلی فرزندانشان برای حرکت در این مسیر به شمار می‌روند.

ابراهیم شریفی افزود: تمامی مادران شهدا ویژگی و شاخصه ارزنده ایثار را در وجودشان دارند و از خود گذشتی آنان در همانندی ندارد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با اشاره به محتوای کتاب «تنها گریه کن» تصریح کرد: کمتر مادری را همچون اشرف السادات منتظری مادر شهید محمد معماریان می‌توان یافت که برای اعزام فرزندش به جبهه‌های حق خود پیش‌قدم شود و این‌ چنین از دل‌بستگی و محبت خود به فرزند بگذرد.

وی برگزاری آیین رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب تنها گریه کن را فرصتی برای ارج نهادن به مقام مادران شهید دانست و با اشاره به هفته بسیج یادآور شد: بسیجیان امروز باید با تاسی از رشادت‌های بی پایان دوران دفاع مقدس،نیازهای کنونی جامعه را بشناسد و برای حضور در صحنه دفاع از وطن آماده هستند.

در مراسم سراسری یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» در شهرکرد از خانواده شهیدان سیامک فرجی و اقبال پورنجفی تقدیر شد.

خاطرنشان می شود کتاب «تنها گریه کن»، روایت زندگی اشرف سادات منتظری، مادر شهید محمد معماریان در دوران مبارزات انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس از آن است که به قلم اکرم اسلامی تدوین توسط انتشارات حماسه یاران در سال ۱۳۹۹ منتشر شده است.
۱ آذر ۱۴۰۰ ۱۲:۵۷