استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

سومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین برگزار شد.
پیام احمدی دبیر شورا و مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری چهارشنبه شب (29 تیر 1401) در سومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال" تولید دانش بنیان اشتغال آفرین با بیان اخبار فرهنگی ماه جاری بر اهمیت فرهنگ و انجام کار فرهنگی عمقی تأکید کرد.
۰۱ اَمرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲
تبادل نظر درباره گرامیداشت پنجم مرداد سالروز اقامه اولین نماز جمعه بعد از انقلاب اسلامی در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی
دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان کوهرنگ ضمن تقدیر از اعضای شورای فرهنگ عمومی شهرستان جایگاه امامت جمعه را در میان مسئولان و مردم خوب ارزیابی کرده و افزود: باید از ظرفیت نماز جمعه در جهت خدمت به نظام، کشور، انقلاب و ولایت استفاده کرد.
۰۱ اَمرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷
رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری: مضامین دینی و انقلابی در تولیدات سینمایی و هنری مدنظر باشد.
نماینده ولی فقیه و رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال‌ و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه وضعیت سینما و تولیدات هنری باید به سمت و سویی حرکت کند که مورد استقبال همه افراد جامعه به ویژه متولیان فکری قرار گیرد، گفت: توجه به مضامین‌ دینی و انقلابی نیز باید در این تولیدات بیش از گذشته مد نظر باشد.
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۳۴
محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی کشور با غلامعلی حیدری استاندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در بام ایران
استاندار و نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در دیدار محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی کشور با بیان اینکه هنر سینما اثرگذارترین هنر در عرصه جهاد تبیین است گفت:باید برای مردمی کردن هنر هفتم و بالا بردن جایگاه هنر انقلابی تلاش مضاعف انجام شود.
۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۹:۲۶
برگزاری سومین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان در سال 1401
هم افزایی و برنامه ریزی ادارات و اعضاء شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان بمناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت ، ارائه راهکارها و برنامه ریزی جهت ارتقاء فرهنگ عفاف وحجاب و تسهیل در امر ازدواج آسان درسطح شهرستان بمناسبت فرارسیدن 21 تیرماه روز عفاف و حجاب و همچنین تشکیل هسته های اخوت و مودّت از موضوعات مورد بحث در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان است.
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳
برگزاری دومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال«تولید دانش بنیان اشتغال آفرین»
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری و دبیر شورا عصر چهارشنبه (25 خرداد 1401) در دومین نشست شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در سال" تولید دانش بنیان اشتغال آفرین با بیان اخبار فرهنگی ماه جاری بر اهمیت فرهنگ و کار فرهنگی عمقی تاکید کرد.
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
« قبلی ۲ ۳ ۴ ۵ ۶ صفحه ۷ از ۱۷ ۸ ۹ ۱۰ ۱۱ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو