استان هاچهار محال و بختیاری
چهارمحال

اصلاح فرهنگ عمومی از همه کارها مهم تر است، این کار محور کارهای دیگر است. مقام معظم رهبری(دامۀ برکاتۀ)

اخبار

لایحه عفاف و حجاب با کمک وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اصلاح شده و به زودی نهایی می‌شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی برای ارتقاء و اصلاح لایحه عفاف و حجاب کمک زیادی به کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نمود و به زودی این لایحه پس از نهایی شدن در کمیسیون، در صحن مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.
۲۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی وارد شهرکرد شد
محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح روز پنج‌شنبه 22 تیرماه وارد شهرکرد شد و مورد استقبال غلامعلی حیدری استاندار و پیام احمدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۱
استاندار: وعده‌های دولت در بخش فرهنگی چهارمحال و بختیاری در حال تحقق است.
استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه وعده‌های دولت سیزدهم در بخش فرهنگی این استان در حال تحقق است، گفت: امید است با تکمیل، تجهیز و تقویت مراکز فرهنگی، برخی ناترازی‌ها زیرساختی در این حوزه رفع شود.
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
در مدیریت فرهنگی شیوه نوین حکمرانی را مدنظر داریم و در دولت سیزدهم به دنبال تصدی‌گری نیستیم بلکه به دنبال نظارت، حمایت و
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در مدیریت فرهنگی کشور باید تمامی اقتضائات در نظر گرفته شود، گفت: در مدیریت فرهنگی شیوه نوین حکمرانی را مدنظر داریم و در دولت سیزدهم به دنبال تصدی‌گری نیستیم بلکه به دنبال نظارت ، حمایت و تسهیل‌گری هستیم.
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: طرح‌های فرهنگی نیمه‌تمام چهارمحال و بختیاری تا پایان دولت تکمیل می‌شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با تهیه بسته ویژه از آخرین وضعیت زیرساخت‌های فرهنگی چهارمحال و بختیاری، تمامی طرح‌های عمرانی فرهنگی نیمه‌تمام این استان تا پایان دولت تکمیل می‌شود.
۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۸
« قبلی ۱ ۲ صفحه ۳ از ۱۷ ۴ ۵ ۶ ۷ ۸ ۹ ۱۰ بعدی »

گزارش تصویری

آرشیو

چند رسانه ای

آرشیو