اخبار

هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان در دیماه سال 1399 برگزار گردید.

هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان در دیماه سال 1399 برگزار گردید.
در هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان مطرح گردید:تشکیل کمیته کارگروه‌های تخصصی فرهنگ شهرستان فارسان تحت نظارت شورای فرهنگ عمومی از برنامه های جدید شورا می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان هفتمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فارسان در روز چهارشنبه ۲۴ دیماه سال ۹۹ رأس ساعت ۹ صبح در سالن بهورزی فارسان و به ریاست حجت الاسلام محسن ملکپور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان با حضور تمامی اعضاء برگزار شد .
 
جلسه با قرائت کلام الله مجید آغاز گردید ، اسفندیار امیریان؛دبیر شورا ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین در جلسه سخنان خود را با گرامیداشت ایام الله دهه فاطمیه و نزدیک شدن به دهه فجر انقلاب اسلامی آغاز نمود و سپس دستور کار جلسه را قرائت نمود و نتایج پیگیری مصوبات جلسه قبل را شرح داد.
از موضوعات مهم این نشست بحث و تبادل نظر در مورد تشکیل کمیته کارگروه‌های تخصصی فرهنگ شهرستان تحت نظارت شورای فرهنگ عمومی شهرستان بود.

در این جلسه که مسئول دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان نیز حضور داشت حجت الاسلام  علی مدد مالکی امام جمعه جدید بخش باباحیدر نیز معرفی گردید و از خدمات حجت الاسلام محمدباقر یاوری امام جمعه سابق تقدیر گردید.

در حکم حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری ؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور خطاب به حجت الاسلام مالکی آمده است: امید است در هماهنگی کامل با خط مشی ولایت و امامت، علاوه بر اقامه باشکوه نماز جمعه و ارائه خطبه‌هایی بصیرت بخش و وحدت آفرین، بر صیانت از ارزش‌های اسلام ناب محمدی و مبانی عزت آفرین نظام مقدس جمهوری اسلامی، در کنار ترویج سبک زندگی اسلامی – ایرانی همت گمارید و با پرهیز از ورود به عرصه‌های رقابت جناحی، گستراندن چتر مهر و عطوفت نظام اسلامی، عمل به سیاست‌های مصوب شورا و تمرکز بر تحقق مأموریت‌ها و توجه به مواردی که به پیوست این حکم تقدیم خواهد شد، تقویت این قلب تپنده فرهنگی را مد نظر قرار دهید.

بدون تردید دستیابی به این مهم، با نصب العین قرار دادن تقوای الهی در کنار زندگی طلبگی و روحیه مردمداری میسر می‌شود و ان شاءالله در این مسیر خطیر، با حمایت نماینده ولی فقیه در استان در کنار بهره مندی از تجربه و اندوخته ارزشمند صاحبنظران، پیشکسوتان و روحانیت معظم، همیاری و همدلی جوانان مؤمن انقلابی، همراهی مردم شریف و همکاری دستگاه‌ها و نهاد‌های منطقه، قرین سربلندی و توفیق روزافزون خواهد بود.

۶ بهمن ۱۳۹۹ ۱۲:۲۵