اخبار

🔻دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور:

🔹مناظره دانشجویی باید در راستای کسب حقیقت باشد

🔹مناظره دانشجویی باید در راستای کسب حقیقت باشد

🔸دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: کسب مهارت باید در مسیر صحیح استفاده شود، فن مناظره نیز باید در راستای کسب حقیقت در جامعه باشد. 

🔹عاطفه خادمی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور در اختتامیه دوازدهمین دوره مناظرات دانشجویی که در دانشگاه علم و فرهنگ برگزار شد، اظهار کرد: کسب مهارت باید در مسیر صحیح استفاده شود، فن مناظره نیز باید در راستای کسب حقیقت در جامعه باشد. 

🔸وی با بیان اینکه مناظرات دانشجویی فرصت مناسبی برای ایجاد فضای گفت وگوست، بیان کرد: فرهنگ گفت وگو باید در جامعه تقویت شود، دانشگاه به عنوان یکی از نهادهای فرهنگ ساز نقش مهمی در توسعه این فرهنگ دارد. 

🔹خادمی بیان کرد: با توجه به ظرفیت ایجاد شده در مسابقات مناظرات دانشجویی، خروجی این مراسم می‌تواند یک بیانیه در راستای انتخابات ریاست جمهوری باشد؛ جایی که نیاز به مناظرات سازنده احساس می شود

🔸دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران از آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ و با رقابت نزدیک به ۹۰۰ گروه دانشجویی در سراسر کشور آغاز شده و پس از برگزاری مسابقات در سطح دانشگاهی و استانی، با رقابت ۶۴ گروه دانشجویی چهار نفره در مرحلۀ کشوری به کار خود پایان می‌دهد


📌 روابط‌ عمومی و اطلاع رسانی شورای فرهنگ عمومی کشور.
 zil.ink/pcci_ir
🆔 ما را در شبکه های اجتماعی با آدرس @pcci_ir دنبال کنید.
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ ۱۵:۰۲