اخبار

برگزاری یازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان

برگزاری یازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان
نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان روز چهارشنبه به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان برگزار و به بررسی برخی از برنامه ها و فعالیت های فرهنگی از جمله ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان، طرح ملی قرآنی زندگی با آیه ها "مسطورا" و ویژه برنامه های نوروزی پرداخت.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،این نشست یازدهمین نشست شورای فرهنگ عمومی در سال 1402 و یکصد و دهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بود که با حضور استاندار سمنان و سایر اعضای این شورا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

ارائه گزارش از فعالیت ها و اقدامات ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان توسط محمدامین حقیقت سرپرست این ستاد، ارائه فعالیتها و برنامه های استقبال و خدمات رسانی به زائران حرم رضوی و مسافران نوروزری در استان سمنان در ایام نوروز 1403 توسط امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان و ارائه توضیحات و اهداف طرح ملی آیه های زندگی "مسطورا" توسط حجت الاسلام عبدالهی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از برنامه های این نشست بود.

در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با اشاره به تقارن ماه مبارک رمضان با تعطیلات نوروزی یکی از روحانیون در خصوص این تقارن و لزوم رعایت برخی از مسایل و نکات برای بهره مندی از هر دو مناسبت توضیحاتی ارائه کرد و در خصوص نامگذاری یکی از روزهای سال به عنوان روز "منوچهری دامغانی" یکی از شاعران گرانقدر ایران زمین در تقویم ملی ایران نیز مباحثی مطرح شد.

حجت الاسلام علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان نیز در این نشست برنامه ها و طرح های این اداره کل در ایامماه مبارک رمضان و سال نو  با محوریت بقاع متبرکه را به نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان ارائه کرد.

۲۳ اسفند ۱۴۰۲ ۱۳:۰۱
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |