اخبار

🔺 تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از وزیر فرهنگ برای برگزاری پرشور جشنواره‌های فجر

🔺 تقدیر دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از وزیر فرهنگ برای برگزاری پرشور جشنواره‌های فجر


🔹 حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالحسین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی پیامی خطاب به دکتر محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از تلاش شبانه‌روزی و جهادی برگزارکنندگان جشنواره‌های ملی فجر تقدیر و تشکر کرد.

🔹 بار دیگر و در برهه‌ای حسّاس از حیات پر از سربلندی جمهوری اسلامی ایران، جهادگران عرصه فرهنگ و هنر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که وظیفه تعمیق و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی را بر عهده دارند؛ با تلاش شبانه‌روزی، موفق به کسب افتخاری دیگر در عرصه فرهنگ و هنر کشور شدند.

🔹 به فضل خداوند جشنواره‌های فجر امسال از جمله جشنواره‌ فیلم فجر در توجه به مضامین ایثار و شهادت، هویّت ملی، ساخت پویانمایی و توجه به موضوع عفاف و حجاب در برگزاری جشنواره‌ها، اهتمام شایسته‌ای از خود نشان دادند که با استقبال پرشور مخاطبان نیز همراه بود.

🔹 بدیهی است برگزاری موفق این جشنواره‌ها حاصل زحمات شبانه‌روزی همکاران جهادی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر برگزارکنندگان این جشنواره‌های ملی فجر است، از همه کسانی که در این مسیر یاری‌رسان بوده‌اند، کمال تشکر و قدردانی دارم.

🔹 به حول و قوه الهی، دعای خیر مردم متدیّن ایران در ایام ماه مبارک شعبان؛ شامل حال شما خدمتگزاران عرصه فرهنگ و هنر در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود که علی‌رغم برخی نامهربانی‌ها و رفتار غیر اخلاقی و غیرمنصفانه، زحمات جهادی در برگزاری پر رونق جشنواره‌های فجر؛ توامان با توجه به فرهنگ و ارزش‌های انقلاب اسلامی داشته‌اید.

۲۳ بهمن ۱۴۰۲ ۲۲:۳۵
روابط‌عمومی و اطلاع رسانی شورای فرهنگ عمومی کشور |