اخبار

کارگروه تولید محتوا شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان برگزار شد

کارگروه تولید محتوا شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان برگزار شد
با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان کارگروه تولید محتوا شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان برگزار شد.

کارگروه تولید محتوا شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان با حضورمدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، اعضای کارگروه در سالن کنفرانس اداره کل برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در این نشست با بیان اینکه این جلسات ماهیانه برگزار می شوند، گفت: هدف ما از این نشست این است که در قالب یک کارگروه به صورت منسجم و هدفمند حرکت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه این کارگروه ذیل شورای فرهنگ عمومی حرکت می کند، تصریح کرد: نقطه نظرات مطرح شده در این کارگروه جمع بندی و چند مورد که قابلیت اجرایی دارد در شورای فرهنگ عمومی مطرح و‌مصوبه می شود.

حسینی با بیان اینکه باید از ظرفیتی که داریم استفاده کنیم، بیان کرد: بنا داریم در این مسیر به سمت سویی حرکت کنیم که به اهداف مورد نظر برسیم و اتفاق خوبی رقم بخورد.

وی خاطرنشان کرد: بنا شد  ذیل کارگروه تولید محتوا کارگروه رصد، کارگروه ایده پردازی محتوا، هیات اندیشه ورزو ... نیز  تشکیل شود.

حسینی راهبردهای فرهنگی نظام را فرهنگ کار و تولید، پایداری خانواده و زیست عفیفانه،  انسجام اجتماعی و اعتماد به نفس ملّی، پرهیز از اسراف و تجمّل، ارتقای کمی و کیفی تولید و مصرف کالاهای فرهنگی بومی دانست و افزود: این کارگروه حول محور 5 مورد بالا فعالیت می کند.

وی با اشاره به انتخاب اعضای این کارگروه، بیان کرد: اعضا با توجه به شناختی که از رسانه و‌فضای مجازی دارند دعوت و عضو‌شدند.

حسینی گفت: در این کارگروه باید اتاق فکری تشکیل بدهیم و برای این مهم راهکار ارائه دهیم تا موفق شویم.

وی با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان تاکنون مصوبات بسیار خوبی در سطح منطقه داشته است، گفت: مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم الاجرا است و مسئولین موظف هستند مصوباتی که در شورا نصویب می شود اجرایی نمایند.

۱ بهمن ۱۴۰۲ ۱۱:۲۵
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان |