اخبار

نمایشگاه مد و لباس «اصیلا» در خراسان جنوبی برگزار می‌گردد

نمایشگاه مد و لباس «اصیلا» در خراسان جنوبی برگزار می‌گردد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این نمایشگاه با هدف تسهیل و تشویق تولید و مصرف لباس‌های ایرانی اسلامی و با همکاری مجموعه مد و لباس کشور و بنیاد ملی مد و لباس برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، علی فرخنده در نشست هماهنگی برگزاری نمایشگاه مد و لباس «اصیلا»، گفت: در جلسه اخیر شورای فرهنگ عمومی استان، وظایف هر دستگاه برای برگزاری این نمایشگاه به منظور هماهنگی بیشتر مشخص شده وی همچنین از همه مسئولان دست‌اندرکار خواست که با همکاری و هم‌افزایی این رویداد را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند.
فرخنده افزود: این نمایشگاه تنها یک نوع کالا را به نمایش نمی‌گذارد، بلکه هدف آن تسهیل و تشویق تولید کنندگان و مصرف کنندگان استان در تهیه و تولید لباس‌هایی با ماهیت ایرانی اسلامی است.
وی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته در سطح ملی برای افزایش سطح کمی و کیفی نمایشگاه، گفت: مجموعه مد و لباس کشور و بنیاد ملی مد و لباس از جمله نهادهایی هستند که با استان در این رویداد همکاری می‌کنند.
وی ادامه داد: مراحل اجرایی این نمایشگاه با همکاری یکی از موسسات تخصصی فعال زیر نظر فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برنامه‌ریزی شده است و غرفه‌های تبیینی نیز در حاشیه آن برگزار خواهند شد.
فرخنده گفت: توانمندسازی خانواده‌ها، تبیین اقدامات غرب در هجوم فرهنگی به مد و لباس ایرانی اسلامی، رفع شبهه جوانان و آشنایی با الگوهای مد و لباس ایرانی از جمله موضوعاتی هستند که در این غرفه‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در پایان تاکید کرد: تعامل و هم‌افزایی خوب دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ریزی این نمايشگاه نشان‌دهنده‌ی اهمیت این رویداد فرهنگی است و امیدواریم با برگزاری موفق این نمایشگاه، گامی مؤثر در حمایت از تولید و مصرف لباس‌های ایرانی اسلامی برداریم.
۳۰ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۱۷