اخبار

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

نبود مرکز رصد فرهنگی در استان سمنان یک خلاء است

نبود مرکز رصد فرهنگی در استان سمنان یک خلاء است
استاندار سمنان گفت:نبود مرکز رصد فرهنگی را در این استان یک خلاء دانست و گفت: مسوولان مرتبط پیگیر راه اندازی این مرکز در سمنان باشند.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور مجید امام دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: از ایجاد مرکز رصد فرهنگی در این استان به منظور بهره‌گیری و مدیریت مباحث فرهنگی حمایت می‌شود.

وی در این نشست با تاکید بر اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری در آن تاکید کرد: از تمامی امکانات و ظرفیت‌ بخش‌های مختلف برای مشارکت حداکثری مردم این استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باید استفاده شود.

وی با بیان اینکه با تلاش بخش‌های مختلف در زمینه جهاد تبیین شاهد مشارکت قوی در انتخابات باشیم ادامه داد: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در راهبردهای چهارگانه انتخابات باید به جهاد تبیین توجه ویژه شود.

هاشمی اظهار داشت: سمنان از استان‌های دارای بیشترین رشد اقتصادی و پیشرو در مساله امنیت است و انتظار مشارکت بالا از این استان می رود و مشارکت حداکثری در انتخابات نویدبخش توسعه در تمام بخش‌ها خواهد بود.

استاندار سمنان گفت: طبق بررسی‌ها ۱۱۵ قشر و گروه در استان سمنان و به دنبال آن در بخش شهرستانی شناسایی شده اند و در بین این اقشار نشست هایی تبیینی برای ثبت مشارکت قوی در حال برگزاری است.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و با حضور سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۱۹ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۵۳
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |