اخبار

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور:

آیین نامه شورای فرهنگی عمومی استانها در ستاد مهندسی فرهنگی کشور تغییر کرد

آیین نامه شورای فرهنگی عمومی استانها در ستاد مهندسی فرهنگی کشور تغییر کرد
دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور از تغییر آیین نامه شورای فرهنگی عمومی استانها در ستاد مهندسی فرهنگی کشور خبر داد و گفت: آیین نامه جدید به زودی به استانها ابلاغ می شود.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،مجید امامی روز سه شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان افزود: در آیین نامه جدید، اعضای شورای فرهنگی عمومی تغییر کرده‌ و اعضای حقیقی این شورا سه برابر شده است.

وی به دقیق تر شدن و تنوع اعضا در حوزه اجتماعی، قرآنی و جامعه بانوان اشاره و ادامه داد: دستگاه های موازی به نفع دیگر دستگاه‌ها تغییر کرده اند، سایر دستگاه ها نیز با حق رای و به تشخیص روسا می توانند به صورت موضوعی در جلسات شرکت‌داشته باشند.

امامی به اهمیت فضای مجازی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: دبیر شورای فضای مجازی استانها نیز در آیین‌نامه جدید شورای فرهنگ عمومی استانها اضافه شده است تا مباحث در فضای مجازی را مدیریت کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور افزود: پنج کارگروه الزامی در قالب شورای فرهنگ عمومی استانها فعالیت خواهند کرد و روسای آنها معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌ها و دبیر آنها به صورت موضوعی، یکی از دستگاه‌های اجرایی است.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، استاندار و سایر اعضا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

 

۱۹ دی ۱۴۰۲ ۰۷:۴۵
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |