اخبار

برگزاری نشست دبیر شورای فرهنگ عمومی کشوربا هئیت رئیسه شورای فرهنگ عمومی دامغان

برگزاری نشست دبیر شورای فرهنگ عمومی کشوربا هئیت رئیسه شورای فرهنگ عمومی دامغان
با حضور دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نشست مشترکی با هئیت رئیسه شورای فرهنگ عممی دامغان،شهردار واعضاء شورای اسلامی شهر دامغان با موضوعات فرهنگی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،در این نشست و در جمع مسئولین شهرستان دامغان گفت: نام گذاری منوچهری دامغانی در تقویم رسمی کشور در اولویت کار شورای فرهنگ عمومی قرار دارد.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور با تاکید بر اینکه از برنامه هایی که منجر به تقویت فرهنگ جامعه حمایت می شود خواستار استقبال از طرح ملی "طوبی"در استان‌ها و شهرستانها شد.

فرشید فلاح، مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمناندر این نشست، نکوداشت مفاخر دامغان از جمله منوچهری دامغانی، استاد محقق و دیگر بزرگان این دیار را دستور کار شورای فرهنگ عمومی استان سمنان معرفی کرد.

امام جمعه و رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان نیز شورای فرهنگ عمومی استان را دارای جایگاه ویژه ای دانست و گفت: داشتن ضمانت اجرایی مصوبات شورای فرهنگ عمومی بسیار مهم و ضروری است.

زارع زاده، رئیس شورای اسلامی دامغان نیز در نشست شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: با توجه به ظرفیت شهرستان دامغان نام گذاری روز دامغان و روز پسته به عنوان روز محصول این منطقه تقاضای مردم این شهرستان از شورای فرهنگ عمومی کشور است.

مسئول کمسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر دامغان نیز با بیان اینکه منوچهری دامغانی دارای ابعاد ویژه گوناگونی برای زندگی جامعه امروزی دارد تصریح کرد: به دنبال معرفی این چهره ادبی و فرهنگی به سایر کشورهای جهان هستیم و از شورای فرهنگ عمومی کشور می خواهیم تا در این خصوص همکاری ویژه‌ای داشته باشند.

۲۰ دی ۱۴۰۲ ۰۸:۲۴
روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد
۲۰ دی ۱۴۰۲ ۱۰:۴۷
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |