اخبار

فرهنگ مقاومت ملت ایران علت اصلی استیصال نظام سلطه است

فرهنگ مقاومت ملت ایران علت اصلی استیصال نظام سلطه است
مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در نشست شورای فرهنگ عمومی شهر دیهوک، با حضور امام جمعه، مدیران ادارات و نهادهای فرهنگی و اجتماعی به همراه جمعی از مسوولین برگزار شد، گفت: فرهنگ مقاومت ملت ایران علت اصلی استیصال نظام سلطه شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، علی فرخنده صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر دیهوک، اظهار داشت: اقدام کور تروریستی در مسیر گلزار شهدای کرمان  و شهادت مظلومانه جمعی از همطنان عزیزمان در روزی که زمین و زمان معطر به عطر میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و سلاله پاکش امام راحل(ره) بود، بار دیگر چهره زشت و کریه دشمنان قسم خورده ایران و اسلام را نمایان تر ساخت و نشان داد حتی از زائران سردار شهید حاج قاسم سلیمانی هراس دارند.
وی افزود: اقدام تروریستی در گلزار شهدای کرمان از سر ناتوانی دشمن است، دشمن بداند حاج قاسم نوری خاموش نشدنی است و شهادت او نشان داد که فرهنگ مقاومت ملت ایران علت اصلی استیصال نظام سلطه است.
مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به وظایف کلی اعضای شورای فرهنگ عمومی، گفت: وظیفه شورای فرهنگ عمومی ریل‌گذاری و سیاست‌گذاری در حوزه فرهنگی است از این رو انتظار است دستگاه‌های اجرایی مرتبط در انجام اقدامات فرهنگی جدی‌تر وارد شوند.
مدیرکل فرهنگ ارشاد اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر انجام اقدامات ایجابی گفت: اغلب اقدامات در این حوزه باید جنبه اقناعی فرهنگ‌سازی و ایجابی داشته باشد تا دارای اثر و بازخورد مناسب باشد.
در پایان اعضا به ارایه نکته نظرات و پیشنهادات در این شورا پرداختند.
۱۶ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۱۶