اخبار

انتخابات ۱۱ اسفند، یکی از انتخابات مهم و کلیدی کشور است

انتخابات ۱۱ اسفند، یکی از انتخابات مهم و کلیدی کشور است
استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای فرهنگی عمومی استان: انتخابات ۱۱ اسفند، یکی از انتخابات مهم و کلیدی کشور است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، جواد قناعت صبح امروز چهارشنبه 6 دی ماه 1402 در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهار کرد: در ۹دی ۸۸ با حضور پرشور و انقلابی مردم بساط فتنه ۸۸ برچیده شد و رهبر معظم انقلاب، این فتنه را به عنوان خط قرمز مطرح و از آن فتنه اسرائیلی، انگلیسی یاد کردند. 
وی با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: دشمن برای این انتخابات با روش‌های مختلف تهاجم فرهنگی، جنگ فرهنگی، تحریم ها، شبیخون فرهنگی و جنگ ترکیبی کار کرده است.
استاندار با بیان اینکه برخی همراهی کامل با جریان انقلابی و نظام ندارند و این اثرات خود را روی حجاب و عفاف و انتخابات می‌گذارد گفت: به گفته رهبر انقلاب حضور پرشور مردم می‌تواند باعث وحدت و اقتدار ملی شود و کسانی که تریبون دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند.
قناعت با بیان اینکه دشمن سعی در دلسرد کردن مردم از انتخابات دارد و این به ضرر مردم خواهد بود گفت: انتخابات پایه تحول است.
وی با بیان اینکه تکیه نظام اسلامی بر انتخابات است و انتخابات اساس موجودیت نظام است گفت: رهبر انقلاب جمهوریت و اسلامیت را وابسته به انتخابات بیان کردند لذا باید همه تلاش و کمک کنیم مشکلات حل شود.
استاندار با اشاره به راه آهن خراسان جنوبی گفت: تامین منابع این طرح در مرحله اول برای زیرساخت‌ها ۱۸ هزار میلیارد تومان است که ۱۲ هزار میلیارد تومان در حوزه استان باید هزینه شود که برای تامین آن تهاتر نفتی مطرح شد.
قناعت افزود: کمک‌های دولت در حوزه شهرداری، مسکن، گازرسانی، انتقال آب دریای عمان که ۶ ماه اول سال آینده وارد مرحله چهارم یعنی لوله‌گذاری می‌شود در زمانی که در شرایط تحریم‌ها و جنگ اقتصادی، سیاسی و حتی نظامی قرار داریم، خود نشان از کارکرد موفق دولت سیزدهم است.
وی با بیان اینکه در جنگ ترکیبی، دشمن هوشمندانه بر روی افکار مردم کار می‌کند افزود: باید دستاورد‌های دولت و نظام برای مردم شفاف‌سازی شود.
نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه گفت: بصیرت شامل شناخت دشمن، شناخت راه دشمن و شناخت راه مقابله با دشمن است.
آقای خسروی با اشاره به اینکه دشمن کشف حجاب و امنیت روانی را هدف گرفته است افزود: اول باید آسیب‌ها شناسایی و ریشه یابی انجام شود.
۶ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۱۴