اخبار

برگزاری جلسه برای تدوین اساسنامه جایزه روزبه

برگزاری جلسه برای تدوین اساسنامه جایزه روزبه
🔸 پیرو برگزاری جلسه با حضور دکتر امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی و رؤسا و نمایندگان دانشگاه‌های هنر در تاریخ ۳ آبان ۱۴۰۲ مقرر شد جلسات کارشناسی به منظور تدوین اساسنامه جایزه روزبه به عنوان جایزه برترین «طرح شخصیت» سال برگزار شود. در این راستا دکتر حسنایی، رئیس دانشگاه هنر و رئیس انجمن علمی پویانمایی ایران، نسبت به برگزاری جلسات کارشناسی تدوین اساسنامه جایزه روزبه با مشارکت اعضای انجمن علمی پویانمایی ایران اعلام آمادگی کردند

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی کشور ؛ بنابراین یک جلسه مقدماتی و اولیه در تاریخ ۲۷ آذر با حضور اعضای انجمن علمی پویانمایی ایران برگزار شد. در این جلسه دکتر زندی، نایب رئیس انجمن و مدیر گروه انیمیشن دانشگاه سوره، دکتر سفلایی، عضو هیئت مدیره انجمن و رئیس دانشکده هنرهای دیجیتال دانشگاه صدا و سیما، دکتر شاه‌کرمی، عضو هیئت مدیره انجمن و هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، دکتر حیدر نوروزی، دبیر انجمن و سید حامد نجفی، بازرس انجمن، حضور داشتند.

 این جلسه در محل کانون پرورش فکری به عنوان دبیرخانه جشنواره بین‌المللی پویانمایی و با حضور خانم بابایی، مدیر واحد سرگرمی‌های سازنده کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

🔸 در این جلسه ضمن تفاهم بر سر نیاز به یک پشتوانه کارشناسی برای غنابخشی به فرایند مسابقه پارس‌آرا به عنوان نخستین رویداد طراحی و بازارپردازی شخصیت‌های پارسی، بر ظرفیت انجمن برای نقش‌آفرینی مؤثر در زمینه تقویت بنیه علمی رویداد پارس‌آرا تأکید شد. همچنین مقرر شد طی دو جلسه آتی، متن پیش‌نویس اساسنامه جایزه روزبه که از سوی دبیرخانه مسابقه پارس‌آرا تدوین و ارائه شده بود، بررسی شود و اصلاحات لازم در آن به عمل آید.

۷ دی ۱۴۰۲ ۰۶:۱۶
روابط‌عمومی و اطلاع رسانی شورای فرهنگ عمومی کشور |