اخبار

کارگروه تعیین اولویت های فرهنگی جنوب کرمان تشکیل می شود

دبیر شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان از تشکیل ،کارگروه تعیین اولویت های فرهنگی جنوب کرمان خبر داد و گفت: این کارگروه به منظور تعیین اولویت های شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان جهت تدوین نقشه های مهندسی فرهنگی جنوب کرمان، تشکیل می شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی  در نشست شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان، اظهارداشت: این نشست با محوریت تعیین اولویت های فرهنگی جنوب کرمان برگزار شد.

وی با اشاره به تدوین نقشه مهندسی فرهنگی جنوب کرمان، بیان کرد: با تحقق این مهم، اعتبارات خوبی برای انجام فعالیت های فرهنگی به جنوب کرمان اختصاص خواهد یافت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی  به این انتخابات پیش رو، اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست فوق العاده شورای فرهنگ عمومی با موضوع افزایش میزان مشارکت مردمی در انتخابات یکی از مصوبات امروز این شورا بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تشکیل کارگروه تولید محتوا در فضای مجازی را یکی دیگر از مصوبات این شورا برشمرد و خاطرنشان کرد: این کارگروه به منظور برنامه ریزی، هماهنگی، هدایت و نظارت بر فعالیت های رسانه ای و ارتباطی جنوب کرمان تشکیل می شود.

وی عنوان کرد: راه اندازی یک رسانه متناسب با آموزه‌های دینی و انقلابی، ارزش های اخلاقی و گسترش آزاد اندیشی و آزادی بیان در شهرستان‌ های جیرفت، عنبرآباد و کهنوج از سایر مصوبات امروز این شورا است.

۵ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۲۱
دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی جنوب کرمان |