اخبار

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

ایجاد و فعالیت مرکز رصد فرهنگی کشور از ابتکارات دولت سیزدهم است

ایجاد و فعالیت مرکز رصد فرهنگی کشور از ابتکارات دولت سیزدهم است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، رصد مسایل فرهنگی را در کشور و استان بسیار مهم و لازم خواند و گفت: مرکز رصد فرهنگی به ابتکار دولت سیزده در کشور ایجاد و فعال شده است.

به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،فرشید فلاح روز چهارشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان اظهار داشت: توجه به مسایل فرهنگ و اجتماعی و رصد این مسایل می تواند شناخت بهتری به مسوولان اجرایی و فرهنگی برای برنامه ریزی بهتر در مباحث فرهنگی و اجتماعی بدهد.

وی افزود: با توجه به اهمیت رصد فرهنگی در نشست امروز شورای فرهنگ عمومی استان سمنان با حضور مسوول دبیرخانه رصد فرهنگی کشور این مسایل مطرح و مورد بررسی قرار می گیرد.

فلاح در ادامه به مساله مهم انتخابات اشاره کرد و گفت: با توجه به تاکید استاندار سمنان، بررسی اقدامات دستگاههای فرهنگی عضور شورای فرهنگ عمومی برای توسعه مشارکت مردم در این انتخابات نیز از مسایل مورد بررسی در نشست شورای فرهنگ عمومی است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تجلیل از مشارکت گسترده مردم در برگزاری آیین های سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز شرکت در آیین تشییع پیکرهای شهدای گمنام در این استان گفت: در آستانه سالروز ولادت با سعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه (س) اهمیت لزوم توجه به تحکیم خانواده نیز در نشیت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور استاندار و سایر اعضای این شورا در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۴ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۴۱
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |