اخبار

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان سمنان:

هدف گذاری برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند امری همگانی است

هدف گذاری برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات 11 اسفند امری همگانی است
استاندار سمنان گفت: هدف گذاری برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، امری همگانی و وظیفه عمومی است و برگزاری جلسات و نشست های هم اندیشی و آگاهی بخشی با آحاد اقشار مختلف جامعه امری ضروری است.

به گزارش  روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،سیدمحمدرضا هاشمی در نشست شورای فرهنگی عمومی استان سمنان تصریح کرد: انتخابات ۱۱ اسفند بسیار مهم و حساس است و تاکیدات مقام معظم رهبری در چهار حوزه و راهبرد امنیت، سلامت، مشارکت و رقابت نیز بیانگر این اهمیت و حساسیت است.
وی با تاکید بر اینکه رعایت اصل بی طرفی و همچنین عمل به مُر قانون در انتخابات، سرلوحه کاری ستاد انتخابات استان سمنان است خاطرنشان کرد: به طور قطع در ۱۱ اسفند سال جاری مردم همچون گذشته دوستدار انقلاب، رهبر انقلاب و ولایت فقیه بوده و با حضور حداکثری در پای صندوق های رای حاضر می شوند.
هاشمی با بیان اینکه در ستاد انتخابات استان مکلف هستیم تا زمینه حضور حداکثری مردم در امر انتخابات ۱۱ اسفند را فراهم کنیم ادامه داد: هدف گذاری برای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفند، یک امر همگانی و وظیفه عمومی است و در این راستا برگزاری جلسات و نشست های هم اندیشی و آگاهی بخشی با آحاد اقشار مختلف جامعه امری ضروری است.
استاندار سمنان یادآور شد: تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات پرشور و سالم همراه با مشارکت حداکثری در ۱۱ اسفند اتخاذ و تجهیزات و امکانات لازم آماده شده است.

یکصد و هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و نیز دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

۴ دی ۱۴۰۲ ۰۹:۳۹
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |