اخبار

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان و بررسی انتخابات و رصد فرهنگی

نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان و بررسی انتخابات و رصد فرهنگی
شورای فرهنگ عمومی استان سمنان در نشست روز چهارشنبه خود به بررسی اهمیت مشارکت در انتخابات پیش رو و نیز مباحث مربوط به رصد فرهنگی این استان پرداخت.
به گزارش روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان،نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان به ریاست حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و با حضور مهندس هاشمی، استاندار سمنان و دبیری فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد.

در این نشست که اعضای شورای فرهنگ عمومی این استان نیز حضور داشتند دبیر مرکز رصد فرهنگی کشور به ارائه گزارشی از اهداف و برنامه های این مرکز پرداخت و گفت: این مرکز زیر نظر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف بررسی مباحث فرهنگی اجتماعی کشور با استفاده از داده ها تشکیل شد و فعال است.

اصغری، رصد میزان مشارکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی را از جمله برنامه های امسال این مرکز بیان کرد و گفت: مساله حجاب و سایر مباحث فرهنگی و اجتماعی نیز از دیگر مسایل در دست بررسی و اقدام مرکز رصد فرهنگی کشور است.

مباحث مربوط به تحکیم خانواده در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و نیز گزارش دستگاههای عضو شورای فرهنگ عمومی در خصوص انتخابات اسفند 1402 از دیگر مسایل مطرح شده در یکصد و هفتمین نشست شورای فرهنگ عمومی استان سمنان بود.

۳۰ آذر ۱۴۰۲ ۰۹:۳۳
روابط عمومی شورای فرهنگ عمومی استان سمنان |