اخبار

برگزاری جلسه هم‌رسانی کسب‌ و کارهای فرهنگ بنیان با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

برگزاری جلسه هم‌رسانی کسب‌ و کارهای فرهنگ بنیان با بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)
عصر چهارشنبه بیست‌ و نهم آذرماه در راستای تفاهم‌نامه صورت گرفته بین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد برکت با هدف اشتغال‌زایی و تاثیرگذاری اجتماعی در مناطق محروم برگزار شد

واحد کودک و نوجوان انتشارات پیک‌گل‌واژه با طرح رامو (راه موفقیت کودکان)، هلدینگ نبات با طرح ببعی ببعو، مهاد رسانه پژوه با طرح قصه‌های قرآنی، استودیوی خلق کاراکتر کمیکا با طرح ایلیا، شرکت نمو کودکان ایرانیان (نموبال) با طرح سرزمین قلنگان، موسسه فرهنگی تکم فیلم آریایی با طرح گرگران حضور داشتند و به ارائه طرح‌های خود پرداختند. 

در این جلسه ظرفیت‌های طرح‌های شخصیت برای توسعه اشتغال و رفع محرومیت زدایی بررسی شد و صاحبان طرح‌های در مورد مسیرهای مختلف همکاری با بنیاد برکت به بحث و گفتگو پرداختند. از جمله موارد مطرح شده در این جلسه می‌توان به ظرفیت گروپ لنسیگ (group lancing) که در شهرستان‌ها وجود دارد، اشاره کرد که امکان استفاده از این ظرفیت در مورد طرح‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفت. 

از دیگر موارد مطرح شده می‌توان به موضوع بازطراحی و متناسب‌سازی طرح‌ها با فرهنگ‌های بومی و فرهنگ خاص هر منطقه اشاره کرد که در این جلسه ظرفیت‌های طرح‌های مختلف در این زمینه بررسی شد.
۱ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۵۴
روابط‌عمومی و اطلاع رسانی شورای فرهنگ عمومی کشور |