اخبار

داوری 68 اثر از خادمان نمونه فرهنگ عمومی سیستان وبلوچستان صورت گرفت

داوری 68 اثر از خادمان نمونه فرهنگ عمومی سیستان وبلوچستان صورت گرفت
مدیر کل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان وبلوچستان تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان در انتخاب خادمان نمونه فرهنگ عمومی استان را 68 اثر عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی سیستان وبلوچستان ،مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین تجلیل از خادمان نمونه فرهنگ عمومی استان  گفت: از مهرماه سال جاری فراخوان انتخاب خادمان نمونه فرهنگ عمومی این استان برای تمام شهرها و اشخاص حقیقی و حقوقی ارسال شد که تعداد ۶۸ نفر آثارشان را به دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی ارسال کردند.

 

علی سرگزی بیان کرد: مستندات در سه بخش مدیریت و اجرا تفکر و برنامه‌ریزی و آثار جمع آوری شد به تبع آن هفت نفر از داوران انتخاب شدند و در جلساتی آثار ۶۸ نفر را داوری کردند که در نهایت در هر ساختار سه نفر به عنوان خادم نمونه برتر انتخاب و تعدادی نیز قابل تقدیر شدند.

 

وی ادامه داد: از بین شوراهای فرهنگ عمومی در سیستان و بلوچستان نیز شهرستان‌های ایرانشهر، زابل و راسک به عنوان برگزیدگان شورای فرهنگی عمومی تجلیل شدند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار کرد: هدف از برگزاری چنین آیین‌هایی این است که فعالیت سالانه افراد در حوزه‌های مختلف فرهنگی هنری رصد می‌شود امید که برگزیدگان آثاز رشد کیفی قابل توجهی داشته باشند.
۲۵ آبان ۱۴۰۲ ۲۳:۴۹