اخبار

مدیر کل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور : مجموعه شهر کتاب در زاهدان ایجاد می شود

مدیر کل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور : مجموعه شهر کتاب در زاهدان ایجاد می شود
مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: شکل‌گیری مجموعه کتاب شهر در زاهدان ایجاد می‌شود تا در این مجموعه محصولات فرهنگی و هنری به نمایش گذاشته شود.

 مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور در سفر دو روزه خود به سیستان وبلوچستان ، با شهردار زاهدان دیدار وگفتگو کرد و گفت: شکل‌گیری مجموعه کتاب شهر در زاهدان ایجاد می‌شود تا در این مجموعه محصولات فرهنگی و هنری به نمایش گذاشته شود.

رضا یعقوبی مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور ، روز جمعه در حاشیه دیدار با شهردار زاهدان اظهار کرد: در این دیدار مقرر شد با همکاری دستگاه متولی فرهنگی و شهرداری اقداماتی در دستور کار قرار گیرد که بطور مثال : اقدام جهت برگزاری رویداد بازی خانواده، که یکی از ۹ رویداد ملی فرهنگ عامه و خانواده می باشد توسط دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: ایجاد یک کارگاه برای آموزش طراحان لباس از دیگر اموری است که مقرر گردید ساختمانی برای آن در نظر گرفته و تجهیز شود تا اساتید و مربیان به زاهدان آمده و مجموعه کارگروه مد و لباس نیز کمک کنند تا علاقمندان به این حوزه از این ظرفیت بهره‌مند شوند.

مدیرکل دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور اظهار کرد: همچنین صنعتگران سیستان و بلوچستان می‌توانند تولیدات خود را در این نمایشگاه عرضه کنند تا دست ساخته‌های هنرمندان در بازارهای داخلی و خارجی به فروش برسد.

 دکتر رضا یعقوبی مدیر کل این شورا گفت: در جلسه با شهردار زاهدان گفتگوهای ارزشمندی انجام شد که نشان از استقبال و حسن نیت  ایشان داشته و باید  بعنوان فردی کوشا، فعال و فرهنگی  از ایشان تقدیر و تشکر نمود.

وی اظهار کرد: شکل‌گیری مجموعه کتاب شهر اقدام دیگریست که در این دیدار بدان اشاره شد و این مجموعه فرهنگی قرار است محصولات فرهنگی و هنری را به نمایش بگذارد، 

۲۷ آبان ۱۴۰۲ ۲۲:۰۵