اخبار

نمایشگاه مد و لباس فرصتی برای تعامل طراحان لباس استان با تولیدکنندگان برتر است

نمایشگاه مد و لباس فرصتی برای تعامل طراحان لباس استان با تولیدکنندگان برتر است
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه نمایشگاه مد و لباس فرصتی برای تعامل طراحان لباس استان با تولیدکنندگان برتر است، گفت: در تلاش هستیم نمایشگاهی ویژه طراحان دوخت و لباس استان کرمان نیز در سال جاری برپا کنیم.

محسن روحی، در آیین افتتاحیه نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی کرمان با بیان اینکه زیست عفیفانه از موضوعات مهم و اولویت‌هایی است که همه دستگاه‌های فرهنگی آن را دنبال می‌کنند، گفت: این نمایشگاه در تعریف زیست عفیفانه موثر است و امیدواریم با همکاری استانداری کرمان و دیگر دستگاه‌های استان بتوانیم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی را تداوم بخشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در اهداف برپایی این نمایشگاه‌ افزود: ارائه لباس‌ها و تولیدات با کیفیت ایرانی و اسلامی به مردم، تعامل طراحان لباس استان با برترین تولیدکنندگان کشور و ایجاد یک بازار فروش برای تولیدکنندگان لباس در کرمان از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

روحی با اشاره به برگزاری کارگاه‌ها و ورکشاپ‌های تخصصی برای طراحان لباس استان، تصریح کرد: رشته طراحی لباس در استان کرمان تدریس می‌شود و این ظرفیت وجود دارد تا بتوانیم طراحان لباس استان را به طراحانی مطرح در سطح ملی تبدیل کنیم که امیدواریم این نمایشگاه‌ها به این امر کمک کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در پایان با بیان اینکه استقبال مردم از این رویدادها سبب تداوم آنها می‌شود، گفت: امیدواریم بتوانیم این نمایشگاه را در شهرستان‌های استان از جمله در سیرجان و رفسنجان نیز تکرار کنیم. در تلاش هستیم نمایشگاهی ویژه طراحان دوخت و لباس استان کرمان نیز امسال برپا کنیم.

۱۱ آبان ۱۴۰۲ ۰۸:۵۵