اخبار

ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سرایان استان خراسان جنوبی

ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سرایان استان خراسان جنوبی
در سومین روز از هفته فرهنگی شهرستان سرایان ، جلسه شورای فرهنگ عمومی و غبارویی گلزار شهدای گمنام در سرایان برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرایان ، ششمین جلسه شورای فرهنگ عمومی  سرایان ، سه شنبه مورخ 9 آبانماه 1402 در دفتر امام جمعه سرایان با دستور جلسه برنامه ریزی نهایی بزرگداشت هفته فرهنگی شهرستان ، برنامه ریزی یوم ا.. سیزده آبان و گزارش مصوبات جلسات برگزار شده شورای فرهنگ عمومی انجام شد .

در ابتدای جلسه وحید فنودی ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی سرایان با بیان  دستور جلسه ،  گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسات برگزار شده شورای فرهنگ عمومی در سال 1402 ارائه داد . 

در ادامه حجه الاسلام مرتضایی نیا ، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی سرایان با اشاره به برگزاری  هفته فرهنگی خراسان جنوبی در شهرهای استان بر ترویج فرهنگ عمومی ، صیانت از هویت فرهنگی  ،نقش  آموزش و  فرهنگ سازی در مقابل سیل عظیم تهاجم فرهنگی نظیر  رواج برهنگی،از بین بردن نظام خانواده توسعه بی بند و باری و بی حیایی تاکید نمود .

در ادامه دکتر رضوی فرماندار و نایب رئیس شورا به راهپیمایی 13 آبانماه اشاره کرد و تصریح نمود: باید به شکلی برنامه ریزی کرد تا راهپیمایی امسال با محوریت غزه و با تغییرات محسوس در زمینه تنوع برنامه های جدید و نو باشد و از نماد و نشانه ها برای انتقال پیام های 13 آبانماه به دانش آموزان با پرهیز از بیان فلسفی مطالب، استفاده کرد.

درادامه اعضا و حاضرین در جلسه به بیان پیشنهادات و نکته نظرات خود درباره دستورجلسه پرداختند و در پایان جلسه شورای فرهنگ به مناسبت بزرگداشت هفته فرهنگی شهرستان غبارویی گلزار شهدای گمنام انجام شد .

۱۰ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۱۷